healing-träning
Hej! Jag tänkte här att jag vill träna lite på att skicka healing.. Men till max 3 personer, fler tar jag inte emot! Jag sänder till 1 person för var dag då jag inte är så van och erfaren.. Jag vill helst ha namn och ort.. Ni kan skicka det i ett PM o så kommer vi överens om vilken tid som passar för healingen..

Du får gärna skicka healing till mig…
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Skicka gärna ett PM med namn och ort, vilken tid som passar dig.. Även om du vill ha healingen till något speciellt eller bara allmänt..

Du får mer än gärna skicka till mig
Soffe har Pm till dej.. Du får gärna skicka när du får tid och ork lite Healign till mej..
Kramis tina

Du får gärna skicka till mig
ormizen.. Du har PM ;)

Soffe missade jag har svarat….vill vill vill ;-)
Du får gärna träna på mej med
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Vi får se.. Jag har dragit gränsen till 3 st.. Jag skriver här om jag vill träna på fler ;)
okej
"Ingen är felfri"

På soffes begäran öppnas nu denna tråd igen.
Maria/medarbetare

Putt
Hej!
Jag är på humör att skicka lite healing ikväll.. Men bara till 1 person, så först till kvarn!!! Möjligt att det blir i helgen oxå om jag orkar :)
Putt
jag ställer upp i så fall
"Ingen är felfri"
Tack Mona43! Äntligen någon som nappar här :) Skickar PM till dig!

På soffes begäran öppnas nu denna tråd igen.
Maria/medarbetare
Hej!
Nu känner jag IGEN för att träna på healing.. Så om någon vill och behöver healing, finns jag här!
Max 2 personer ikväll! Jag kanske kan skicka till en imorgon oxå! För jag vill helst ta det lugnt och inte slita ut mig :-/

Hej Soffe! Du får gärna skicka till mig!
Kram,
Caroline
Amor vincit omnia

Jag behöver verkligen….
Jag skulle behöva lite… om du inte redan valt 2?
Nu är det stopp! PM har sweethoney o Katarinaj fått! Nordqvist.. Du får PM oxå..

Då stänger jag tråden igen, på Soffes begäran!
Maria
Tråden öppnas igen på Soffes begäran :)
Tack Hellas :-)
Någon som vill få lite healing ikväll? Jag skickar till max 2 personer ikväll, inte fler! Jag kan ev. sända till någon imorgon oxå..
MVH Sofie

Jag är jätte intresserad.. aldrig gjort det förr så det skulle va spännande =)
# Du har PM :-)
Har du lust och ingen annan ställer sig¨på kö.
Då skulle det va gott med lite healing. HAr en envis huvudvärk, inte mycket, men irriterande som kommer från och till, här i höst. Lite till vänster axel skulle vara gott också.
Men låt andra gå före om det kommer fler, idag är det rätt ok.
Var rädda om varandra
Signemo har PM..
Om det är någon mer som vill få healing, så kan vi bestämma en tid imorgon isåfall..
Fick aldrig något svar på mitt PM… :(
Jag har inte fått något PM från dig.. Konstigt..

Får man paxa;) Jag skulle gärna vilja få en dos helande energi för min gamla rygg! Om du har ork/lust/tid för att träna så kan du PM:a mig:)