Änglaviskningar
Vi kör väl idag då. Har inget bättre för mig.
Håller på till klockan 21.00, sen lägger jag inga fler kort.
Kortens budskap gäller endast för idag.

I need a message…
Japp, jag tar tacksamt emot en ängel idag också!
Tack, gärna ett budskap!

Jag tar också gärna emot ett budskap =)
**#1 Du känner dig mogen att ta nästa steg på livets vandring. Våga ta fram dina inre kvaliter.
#2 Du längtar efter nya känslomässiga upplevelser. Äventyret väntar och du kan nu utforska nya vägar.
#3 Kärleken till dig själv blir starkare. Sprid ljus och kärlek på din väg.
#4 Idag väljer du din väg. Lyssna extra noga på ditt hjärtas vilja. Dina beslut idag skapar framtiden och dina planer går successivt i lås. Var bestämd och visa vad du behöver.**
Jag tar gärna emot ett budskap!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#5 Äventyr! spännande.
TACK Tomtemor! *ler stort*

Tack…
# 6 Det nya börjar ta form och du känner att du är på rätt väg. Allt flyter perfekt och du kommer att lyckas!
Ja vill gärna få en änglaviskning :-)
Hej Tar gärna emot en änglaviskning
Var rädda om varandra
**# 10 Stanna upp! Låt dina tankar vila, samla kraft och insperation. Låt naturen inspirera dig. Sakta ner och släpp alla måsten.
#11 Du står inför stora känslomässiga val. Lyssna till ditt hjärta så hittar du rätt väg i livet.**
Tack Totemo.. härligt Budskap:)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag behöver nog en änglaviskning idag.
Kram från mor
Tack Totemo för änglavisningen.
Var rädda om varandra
#14 Klart du ska få en, Mammsen!
Du skapar och formar genom dina egna tankar och handlingar. Följ din inre röst.
Hej vännen, jag tar gärna emot en om det går….tackar på förhand/Eija
# 17 Du möter ditt ego och segrar över det negativa i dig själv. Du känner harmoni och balans. Livet känns spännande och lärorikt!
Kanske det som händer nu på lördag när jag skall på klassträffen….
För mitt egna jag var en annan än den det är idag…p g a all mobbing…..och nu kommer jag äntligen hitta harmonin och balansen…och spännande……..herreje….självklart att det blir…
Ohh tack för dessa Änglaviskningar Totemo……puss o kram

Skulle behöva tack på förhand
Tack! Det var ett nyttigt budskap :-)

Ja tack, jag tar jättegärna emot en änglaviskning 
Tack jag vill gärna få en änglaviskning
**# 20 Din Mentala bearbetning har nått en medelpunkt. Sinnet är i full aktivitet.Du inspireras av kraftkällan. Det finns en balans i det du gör.
# 22 Du får känslomässiga meddelanden. Låt själen och kroppen vara ett och sök svaren i ditt hjärta.
# 23 Du är i kontakt med din själ. Lyssna inåt efter vägledning.**

Tack så mycket!
Tack.min inre röst säger mycket just nu

Jag vill gärna ha ett=)
# 27 Nya insikter ger lösningar! Meddelande kommer till dig på något oväntat sätt och ditt undermedvetna expanderar.
Hur gör man det här? Får jag vara med också? Behöver…! 
Tack så mycket. Jag vill att min väninna Berit också får en ängla viskning. Vi ska på avslappnings Meditation i kväll.Undra var vi får för budskap där när vi drar kort.Kram
Tack snälla=)
Vill oxå ha en änglaviskning :) tack på förhand.

Orkar du flera, så behöver även jag höra en änglaviskning idag…

Jag tar gärna emot en änglaviskning
**# 29 klart du får vara med.
Du är mentalt stark och fokuserad. GE INTE UPP! Strid för det du tror på.
# 30 Hälsa det här till Berit!
Du har fastnat iina tankar. Ha tålamod och våga titta mot ljuset. Släpp taget om dina rädslor och frustration. Tacka för lärdomen och gå vidare.
# 32 Du tar nya steg i din personliga utveckling. Kunskapen hittar du inom dig.
# 33 Följ dagens impulser. Du har kontakt med sanningen i din själ och ditt sinne är öppet för vänskap och ärlighet. En bra dag att fatta stora beslut.**
Jag tar gärna en änglaviskning.
Kram / Brittmarie
# 36 Du är optimistiskoch lekfull. Med vetskapen om att du når slutmålet, har du stöd av omgivningen.
Tack ska du ha. Dom stämmer jättebra på mig.
Om du vill så kan du få ge en till min Peter oxå.
Kram / Brittmarie

Hejsan Totemo.. :)
Om du har lite ork kvar så skulle jag gärna vilja lyssna på en änglaviskning.

Hej!Orkar du så gärna ett kort!
Kram

jag tar gärna ett kort jag med :D
Jag tag gärna emot ett budskap, om du har tid.. Tack på förhand. Kram
**# 38 Till Peter;
Du blickar framåt med öppna ögon. Kärleken finns inom dig och runt omkring dig. Dina vänner finns alltid där för dig.
# 39 Molnen skingras från dina mentala blockeringar. Dina tankar och din insperation kan nu flöda fritt.
# 40 Ny Inspiration. Nya tankar. Nya visioner. Det kosmiska flödet är öppet för dina tankebanor. Inspirationen är på sin höjdpunkt.
# 41 Du har släppt kontrollen över dina egna och andras känslor och du känner dig harmonisk. Du kan slappna av själsligen, mentalt och fysiskt.**

Tack så jättemycket!!

jaadu.. det kan nog stämma! om det är positivt eller negativt vet jag dock inte ;) vart får man tag på sånna kort? :D

:) oookey.. det där lät ju lite flummigt.. men på ngt sätt så kan det nog stämma ändå ;) Tackar!
Hej! Du får gärna lägga kort för mig också! 
# 48 Nya utmaningar väntar och du är nu mogen för att ta nästa steg. Våga släppa kontrollen och ha tillit.
Du missade mig på 42

#34 har du glömt mig?
**# 50 Ursäkta!
Själslig balans mellan det manliga och det kvinnliga. Du känner dig inspirerad. Följ dina instinkter och du kommer vara i ditt sanna flöde.**
Åh, tack så mycket! 
Tack så hjärtligt
Jag tar gärna emot ett budskap idag.
# 51 Uttryck dina färgstarka känslor. Du ser igenom molnen. inget är omöjligt.
# 55 Din inre trygghet närmar sig. Ta en paus och njut av stunden. Du får sinnesro och skapar harmoni ino livets alla områden. Våga ha tillit.
Oj, det gick fort, tack så mycket. Det låter så härligt ut.
Har du en viskning till mig också? :)
# 59 Du får nu trygghet på alla nivåer. Du står inför ett ekonomiskt flöde och en djupare förståelse för den materiella världen.
Tack! :)
Behöver en viskning 
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Tack snälla :) hoppas kortet stämmer.
Om du orkar med att dra ytterligare ett kort, vill jag gärna höra vad änglarna kan tänkas viska till mig. Tack på förhand!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Vinkar till här, om du orkar… ;)

Tack så mycket!

ohh jag hann heh vill g'rna ha tt kort
kram

Hoppas jag inte är för sent ute. Vill jättegärna ha ett kort
Kramis
Tack från Kerstin o Berit. Om du kan vill jag även att Ingrid och Eva får en änglaviskning.

Skulle gärna vilja ta emot en änglaviskning, om du orkar vill säga.

Längtar efter att höra en viskning av en ängel.
Tack i förhand
Lite sen men inte för sent… jag tar gärna emot en änglaviskning. Tack på förhand
Sanne
Jag är glad. Är du?

Varmt tack för viskningen!

Har du gjort kväll?
Jag är väl för sent ute, som vanligt…
**Ursäkta allehopa! var tvungen att lämna datorn en sväng! Svarar på de som skrivit nu, sen stänger jag tråden för den här gången!
# 62 Du är nu i trygghet på alla nivåer. Du står inför ett ekonomiskt flöde och en djupare förståelse för den materiella världen.
# 65 Du har kontakt med de högre energierna och inspireras till högre visdom. Du har stor skaparkraft. själen är i harmoni!
# 66 Allt är möjligt idag. Lyssna inåt. Glädjen är att njuta fullt ut av det nya, allt det gamla som stört dig lämnar dig nu.
# 68 Du tänker för mycket. Slappna av och gå i viloläge. Ta inga beslut nu utan avvakta.
# 69 Njut av dagen. Var fri i sinnet. Ingen kan hindra din inre eld som är tänd.
# 70 Ingrid
Du är stolt över vad du åstakommit. Du utstrålar livsglädje och människor omkring dig inspireras av din kunskap.
Eva
Du går framåt med bestämda steg. Du vet att du har lyckats med det du gjort tidigare, så tro på dig själv och släpp alla måsten.
# 71 Högre inspiration kommer till dig och dina tankar är fokuserade. Lyssna inåt. Svaren är klara.
# 72 Du är öppen och mottaglig för nya känslointryck. Följ det posetiva flödet.
# 73 Du vet att du är på rätt väg och dina känslor styr dig. Det finns inga hinder du inte kan ta dig igenom!
# 75 Tidigare erfarenheter hjälper dig fatta mentala beslut. Dina tankar är rena och du är fokuserad på ditt slutmål.**
**NU lägger jag inga mer kort! Tack till alla som deltagit!
Kram på er!
// T.O**

Tack själv Totemo, snällt av dig. Tycker om hur de viskar.
Tack för denna gång
Tack!! Vänligt av dig TotemoOmoshiroi!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Tack gulliga du, kram till dig…
Tack Totemo, det låter jättebra
Ha en bra dag!
kram Mona
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

Tusen tack, Totemo! Du har varit väldigt flitig 

tack..:)
Taack, det var vänligt! ;)