Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 671 ggr
Jennie-S
0

God morgon 16/9

God morgon 11/9

Här är det lite små ruggigt efter natten fortfarande men snart kommer nog morgonen ordentligt igång så blir det lite ljusare och varmare =)

Idag ska jag iväg på ärenden och sedan iväg och hjälpa morfar med lite grejer

Önskar er en härlig tisdag!

Kramar

sven-g
0

Ha en bra dag alla ni här på ön, själv ska jag snart åka hem från jobbet, och lägga mig att sussa.

Jennie-S
0

haha ojoj… går inge bra o skriva idag, är tydligt att det är alldeles för tidigt på morgonen *S* datumen vart lite snurriga.. *S*

wolfie
0

God morgon!Vakna av gubens väckarklocka o jag har så förbenat ont i nacken..hoppas det går över..skönt med en stilla morgon..

Ha en trevlig dag alla!

MagicLangFinger
0

GodMorgon.. Nu ska jag sova!!

..och du Wolfie… Vi vet ju att man kan ha RyggSkott men…

NackSkott? Det låter väl värre va? Skrattande

Ha en bra Dag idag

wolfie
0

#4 Ja det känns värre..

solblomman47
0

God morgon igår kväll var jag på avslappnings Meditation har sovit jätteskönt i natt. Här är det mulet och grått + 7,5 jag längtar efter värme och sol för nu börjar jag få mera ont i min kropp när det blir kallare.Idag ska jag fara till Birsta och handla ett par nya byxor mm, där jag ska träffa min dotter när hon har lunch vi ska äta tillsammans.Det blir nog en bra dag.

Önskar alla en bra dag

Cristine
0

God morgon! Härlig kräftfest igår så man har lite att leva på idag. Ingen fara Jennie.. jag vet inte ens hur gammal jag är:)

Mulet och trist väder men det gör inte så mycket jag har fullt upp här i huset.

Ha en härlig dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Godmorgon.. Är tidigt uppe på lediga dag..haha Man får aktivera kattungarna på kvällen så att dom sover sen på natten. sen vaknar dom väldigt tidigt..

Lite mulet väder ungefär samma tempreatur som i går 10 grader.
Ikväll så börjar meditionsgruppen igen efter uppehåll efter sommaren. Härligt

Ha en skön dag

Elisabeth-J
0

God morgon! Här är det mulet just nu och 6 grader, riktigt höstväder! Jag ska jobba en stund idag och sen ska jag bara ta det lugnt.

Önskar alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

mÅrNinG ! Här är det sömningt. Ha´t så gott hela dagen :-)

Kerstina-61
0

#10# hihi..jag riktigt seer framför mig hur trött du ärGlad Du var inte först upp precis på forumtr. *smile* Jag själv är precis lika trött som du på morgonen..

Jag ska iväg på hembesök (BOJ) Eftermiddagen ska jag ägna med min hund och gå ut i skogen. Älskar att plocka svamp så det blir nog det oxå :-)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Marina2
0

Hej på er! Här skiner solen.Skogsrundan är avklarad så nu ska en del ärenden och jobb klaras av.Ha det bra alla.

[kvasthilda1972]
0

God morgon!

Ja dagen verkar inte starta bra nu när vi förlorat zedd75. Men jag vet ju att han har det fint nu hemma på andra sidan.

Nu känns det att hösten har kommit till Sundsvall.