Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 517 ggr
Kerstina-61
0

saknar..

Var är alla roliga diskussioner som t.ex Njord, Jane-Lyzell, calle555 mfl.skrev. Det var diskussioner som ledde frammåt på något sätt. Nu känns det faktiskt lite tråkigt å dött på övernaturligt. Eller är det jag som är tråkig kanske..Obestämd

Ta inte illa upp ni som skriver, men jag gillar när det blir lite olika meningar och inte bara inbördes beundran.Kyss

Men det är inte bara de diskkussionerna jag saknar. Jag kan inte riktigt ta på det…det bara känns…tomtCool

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elisabeth-J
0

Jag håller med dig Kerstina, jag saknar också dessa diskussioner och hoppas att alla snart är på banan igen :)

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Jag saknar dem med, det är en frisk fläkt helt enkelt Skrattande och jag hoppas innerligt att de återkommer!

Tuva-Lena
0

Då är det inte bara jag då? Flört Å andra sidan så brukar ofta just såna diskussioner urarta, men det finns mycket annat att diskutera, som t ex Elisabeths tråd om liv på andra planeter, men det är lugnt inne hos mig också så det kanske är nåt som ligger i luften just nu. Obestämd

Men du Kerstina, du har varit medlem rätt länge här på ÖN, eller hur? Det kanske är dags att gå vidare helt enkelt, att utveckla det du har lärt dig här och fördjupa dig i ämnet? Gå en kurs eller dyl..? Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Kerstina-61
0

#3#jag har varit medlem länge,,ja. jag förstår inte rikigt vad du menar? Kurs har jag gått hela tiden och går nu också..Obestämd
Jag tycker jag utvecklas hela tiden och inte minst nu när jag äntligen fick igång mitt "trollbord"! Ett vanligt gammalt bord som stått i källaren. Det funkar hur bra som helst  Glad

Elisabeths tråd var intressant om liv på andra planeter, men märker att det är Elisabeth som skriver de flesta tåtarna här nu…eller i varje fall många av dem.

Tuva-Lena
0

#4 Aha, jag visste inte att du gick kurs så jag tänkte att en fortsättning vore att utveckla dina kunskaper vidare …  Inget illa ment, bara ett litet tips. ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Kerstina-61
0

#4# Nä, jag trodde inte du menade ngt illa, jag trodde det var jag som missat ngtFlört Gå du kurs själv?