Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1388 ggr
inka48
0

påhälsningar

jag har fått in nåt underligt på röstinspelningar på min mobil,vi är flera som lyssnat på det och alla kommer fram till att han säger främmestad och det är en gammal man.vi bor i främmestad och det har hänt många underliga saker i alla lägenheterna här det har varit garderobsdörrar som stått och slagit och knackningar i väggar och på dörrar.för en månad sen vaknade jag av att det sprang över golvet i rummet men jag såg ingen.jag har en hund och ibland när hon varit på väg ut i hallen har hon stelnat till och bara stått och tittat sen har hon gått in i rummet igen,man känner även en olustkänsla i hallen och sovrummet där jag och även min granne känt att någon petet en i ryggen.min dotter som är 9 år blir inte ens rädd längre ,när vi satt och åt en dag knackade det på dörren till hennes rum men hon bara reste sig upp knackade tillbaka och sa lägg av med det där.kan säga att jag helst vill flytta men samtidigt är det spännande

CarolineO
0

O, vad spännande!!!! Jag blir så avundsjuk!!

Eija
0

Visst låter det spännande, och vilken tur att ni tar det på det lugna sättet, jag personligen vet inte vad jag skulle göra, för jag är så himla rädd och feg av mig…mina upplevelser får jag via drömmar eller på sådant sätt så att jag inte hinner bli rädd….

Kul att du dela med dig lite av dina upplevelser………

Hannaumea
0

jag lyssnade av två ljudinspelningar på min jobbarkompis mobil i dag, det var hennes syster som hade hittat dem på hennes mobil. Det var en röst som sa "hej….då" och på det andra "jag gör som jag vill" Det lät inte osm en vanlig röst, mer som en pojke, eller kanske inte…. det lät precis som en lite förståndshandikappad kille som bor i umeås röst. Men hon hade iaf fått dess ljudinselningar i april kl 6.20 nånting på morgonen och hon förstår inte hur dom kunde komma dit. Hon hade just upptäkt dem för någon dag sedan.

Hannaumea
0

putt

Elisabeth-J
0

#3 Vad spännande, kan hon relatera rösten till någon? Nu behöver det inte vara andevärlden som spelar in röster på mobilen men det är intressant och skulle vara roligt att få höra det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sirmerlin
0

Det är en äldre herre. Han ser lite knubbig ut i ansiktet, halvkal med lite vitt, grått hår. Något säger mig att han gick bort runt 1948-50 och han har svårt att släppa platsen. Fastighetskötare. ja varför skrev jag det nu, utan eftertanken. Märkligt, jaja. Men ni behöver inte vara oroliga, han bara ser till att allt är bra, och alla ljud han gör ifrån sig är för att vill göra sig hörd att han e där. Nästa gång ni hör eller känner något, så kan ni alltid säga något till honom, då förstår han att ni hör honom. Det brukar räcka med ett hej eller så.

molntussen6
0

Jag känner igen det där.. JAg och min sambos första lägenhet var en liten etta på 42 kvadratmeder. På natten kunde jag vakna av att garderobsdörrarna var öppna, vi båda hörde steg. Inne i förrådet i lägenheten lät de som att de var en storm där inne.. Väldigt läskigt. Värst var nog när jag vaknade en morgon och såg att en slinga av mitt hår var avklippt och helt försvunnet.

Vi flyttade ganska snabbt därifrån kan jag säga, detta är några år sedan oxå men det var väldigt läskigt. Nu på senare tid har vi även fått höra att i just den lägenheten vi bodde i och några till var det ett mentalsjukhus förut för många år sedan..

Jasmina
0

Ja, jag säger bara en sak - skulle jag uppleva något liknande så skulle jag fullständigt svimma av skräck! Spännande är inte det första som kommer i tankarna….