De STORA frågorna...
JAG har på väldigt kort tid öppnat upp för MÖJLIGHETEN:
- att vi människor skapats av utomjordingar

- att det s.k. ekonomiska system som styr oss inte bara uppstått närmast som en "händelse", utan förefaller kopplat till ANLEDNINGEN till att vi skapades, nämligen i så fall som slavar

- att utomjordingar inte bara FINNS (och är de som en gång i tiden skapat oss), utan uppehåller sig runt-, på- och i/under vård jord ÄN i DENNA DAG

- att det finns FLER dimensioner av verkligheten än de som vi uppfattar med våra fem allmänt erkända sinnen

- att det FINNS ett liv efter detta, och att "religiösa vidskepelser" om reinkarnation är ALLT annat än just detta

- att stora dramatiska och kanske inte allt för trevliga saker kan hända med jorden, mänskligheten och det mesta av allt liv år 2012 (om TRE-FYRA år!)

- att utomjordingar snart kommer att uppenbara sig för alla människor på jorden

Är ALLT detta vad ni som uppehåller er på denna sajt TROR på, eller t.o.m. "VET"!?
Detta är INTE vad JAG TROR att ni tror eller vet. Som en rookie här, har jag istället fått känslan av att många av er, "BARA" tror (eller "VET") att det förhåller sig enligt punkt 4 och 5 och kanske NÅGON punkt till. Fast där kanske jag har helt fel!?
Förstår att ingen kan uttala sig för hela massan här, då det antagligen kan komma att skilja sig väldigt stort, hur folk ser på saken. (Hade det funkat med att göra en riktig enkät av frågan, hade jag gjort det…) Fast kanske en eller annan av er i alla fall vill och vågar offentliggöra vilka punkter som just NI TROR på, "VET" stämmer, eller som mig, i alla fall håller som helt klart MÖJLIGT!?
Hav mod!!

Det här är vad jag tror:
1. Nä, tror inte några utomjordingar skapat oss. Det vore i min värld som att säga att vi människor skapat getingarna eller nåt. Tror att dom helt enkelt är några andra raser i vårt universum.
2. Tror inte vi är någons eller någras slavar. Om vi inte väljer att vara det förstås.
3. Tror nog att dom varit här och är här lite då och då, mycket tror jag är mörkat från makthavare i olika länder, av rädsla för hysteri.
4. Så klar det gör!!
5. Givetvis.
6. Jag tror vi fortfarande kan hjälpas åt att vända den negativa trenden, våra tankars kraft är oerhörd! Då behöver inte 2012 vara så farligt, mer ljus och kärleksfullt vilket ju är en stor förvandling på vår jord.
7. Tror inte det är omöjligt alls….
Lite svar från mig på din "enkätundersökning".
Ha en skön söndag och njut av äpplen, solsken och trattkantareller! Livet är här och nu….
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

1. Vet inte.
2. Jag tror inte att anledningen skulle vara att vi ska vara här som slavar, men kanske det är så, jag vet inte.
3. Jag tror att dom finns därute nånstans men jag vet inte ;)
4. Ja det tror jag på
5. Tror jag också på
6. Vet inte, kan ju hända mycket positivt också
7. Vet inte, men det skulle vara väldigt intressant i så fall.
Jag tror att dessa frågor mer hör till Utomjordiskt iFokus där det handlar om just ufon :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

# 2: Ok, men jag har redan varit och planterat in frågorna där också. :-) Eh, hör inte utomjordingar i allra högsta grad till ämnet "övernaturligt"!? :-) Om vi har att göra med fler dimensioner än vad vi kan uppfatta med våra fem sinnen, så måste väl utomjordingarna vara mästare när det gäller att flytta sig mellan dessa, och mästare också på en hel del annat övernaturligt!? :-)
Ha en bra dag ni också! Ja, å ni andra - men ni glömmer inte att svara va!? :-)

#3 Ok, visst hör det hit också men jag tänkte mer på att många fler tror på utomjordingar därinne, vad bra att den finns på båda sajterna, ska in dit och läsa andras svar där också.
Hoppas också på fler svar härinne :)
Kram
Elisabeth

Det är lugnt Elisabeth!
:-) Du vet, det är ju inte alls så många som frekventerar den sajten. Här på Övernaturligt är det ju MYCKET mer fart och fläkt… :-) Sedan var jag väl särskilt nyfiken på just hur "allmänt" övernaturligt-fokuserade såg på alla dessa frågor… Hoppas verkligen på en del respons här… :-) Får man inte svar på frågor av sådant här slag när man är ute och astralflyger på nätterna!? :-) Ja, eller om inte annat om man ger sig DEN på att få svar på just dessa frågor!?

#5 Härinne gillar vi fart och fläkt
Visst får man en del svar och jag har själv sett ufon men jag vill nog ha mer bevis innan jag kan säga att jag vet 
Elisabeth

Det är lite intressant det där. Man tror inte ens vad man sett med sina egna ögon… (Du är nog inte riktigt ensam om detta…) Det kan man ju fundera på ett tag vad som är anledningen till DET…
Bevis!? Tja, om man tror mer på vad andra sett ;-), vad skulle vi kunna ha då då!? Jo, men vi skulle ju kunna ta:
The Disclosure Project
http://video.google.com/videoplay?docid=-1166743665260900218
Ta verkligen en titt på denna film, ni som inte redan gjort det, där 21 ledande personer inom- eller med anknytning till USA:s militär, erkänner att de haft kontakter med utomjordingar i sin tjänst, och som tvingats eller mutats att tiga om detta. Vad kan finnas för anledning till att dessa offentligt väljer att gå ut med något som riskerar att göra dem till åtlöje för resten av sitt liv!? Det kan man ju också fundera på…

Klistrar vad som framgår på Wikipedia om projektet:
The Disclosure Project är en ideell organisation grundad 1993 av dr. Steven M. Greer med mål att avklassificera och avslöja all information relaterad till utomjordiskt liv och UFO som de menar element av den amerikanska regeringen har sekretessbelagt och hållt hemlig. Gruppen efterfrågar också att den amerikanska kongressen håller öppna och ärliga utfrågningar om UFO:n, utomjordiska livsformer, och avancerade energi- och transport/framdrivningssystem.
Den 9 maj, 2001 samlades över 20 vittnen från militära, statliga, underrättelsetjänster och forskningsinstitutioner på National Press Club i Washington DC för att vittna om utomjordiska farkoster och livsformer, samt avancerad energi och framdrivningsteknik. Konferensen var anmärkningsvärd för den stora uppmärksamhet den fick.
The Disclosure Project menar sig ha en stark grund för sina påståenden med hjälp av sina vittnen, officiella dokument, radardata, ljudinspelningar och rapporter.

#7 Jag tror ju på det jag har sett och jag har inte bara sett en gång men jag vill se mer :) och skulle jag få se ett Ufo landa här på gården så vore ju det optimalt, gärna att utomjordingar visar sig också. Jo jag vet vad jag har sett och tror, eller vet att det existerar pga att jag sett det med egna ögon, andra gånge var det ju en till som såg det samtidigt :)
Elisabeth
1. Nej jag tror inte vi skapats av utomjordingar
2. Tror inte heller att vi är slavar
3. Det är klart att dom finns och varit här hela tiden och hjälpt.
4. Det tror jag på
5. Jovisst!
6. Jag tror inte något särskilt kommer att hända.
7. Jag undrar om dom törs..när de var här tidigare fanns ju inga vapen.Fast det är klart det är nog omöjligt att träffa dem. Det är klart man vill se dem.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

1. beror på vad man menar med utomjordingar, jag tror inte vi är skapade av de som besöker oss men jag tror att det finns en övergripande inteligens som varit delaktig i vår civilisation oc evolution.
2. Det tror jag inte på, för vilket är syftet med det i så fall?
3. fullt troligt.
4. har nog läst nånstans att det från början kan ha varit upp till 14 .dimensioner
5. Det tror jag på även om det finns många frågor om hur det praktiskt går till.
6. Ja jag tror att det kommer att hända stora saker däremot inte att det skulle vara otrevliga det beror nog mest på hur statsmakterna hanterar situationen o som jag skrivit i en annan tråd tror jag att Cern försöken är en del i det.
7. Ja det är mycket möjligt.
1. Nej, det tror jag inte på.
2. Ne, inte på det heller.
3. Japp, det känns inte alls konstigt för mig.'
4. För mig är det en självklarhet.
5. Det tror jag absolut på. Eller för mig är det faktiskt VET där!
6. Nja, det händer dramatiska och inte så trevliga saker hela tiden på jorden. Tror det hela är väldigt uppschåsat.
7. För alla människor är nog att ta i. Jag vet inte, det lär vi väl märka i sådana fall. Får vi leva får vi se, sen tar jag det därifrån.
1. tror inte att aet är så men vem vet?
2. det tror jag inte.
3. tror inte att vi är dom enda i universum och att det är möjligt att dom kan vara eller har varit här ibland.
4. ja det tror jag på. är övertygad.
5. ja det tror jag på. är övertygad.
6. har hört flera olika spekulationer om 2012 men har ingen egen uppfattning om vad eller om något kommer att hända.
7. tror att möjligheten kan finnas.
~ mayolica ~

Intressanta frågor.
- Ja, varför inte. Möjligheten finns ju alltid.
- Här vet jag inte vad jag ska tro.
- Jag tror de finns lite överallt. Universum är stort.
- Självklart tycker jag.
- Ja, det tror jag på.
- Dramatiska händelser tycker jag redan är ett faktum.
- Möjligheten finns ju.
1. Jag kan tänka mig att vi kommer från nån annan planet och tog över jorden, för vii passar inte riktigt in här på jorden. Bara skövlar och förstör.
2. Nja, vet inte.
3. Vi kan inte vara dom enda i universum, men om dom är här vet jag inte.
4. Mycket möjligt.
5. Hoppas det!
6. Jag har också hört mycket om 2012, men vet inte heller vad som kommer hända.
7. Ja jag hoppas det, men tror det inte.
1. nej
2. ja löneslavara är vi allihop - men det är nog inte utomjordingarnas fel!
3. de håller säkert ett öga på oss
4. oja hur många som helst
5. jag tror på det också
6. nej frälsningen kommer inte från himlen varken 14 oktober 2008 eller 2012, vi kommer att få fortsätta att klara oss själva
7 varför skulle dem det?

Puttar…