Upplyst
Skall berätta om en upplevelse som hände i maj 08.
Vii är hos mina föräldrar, sitter utomhus och har ätit, rätt som det är känner jag en lukt av bakade vaniljbullar - kl e efter 22 och INGEN bakar på mina föräldrars gata.
Mamma känner oxå lukten - hon sitter bredvid mig vid bordet, min pappa sitter mitt emot mig o min sambo bredvid min pappa. Min mamma reser sig och går förbi mig o säger - väldigt vad det luktar parfym här (ngn blomdoft) jag hade ingen sån parfym på mig så svarade att det inte var jag. Hon fortsätter förbi mig går in i köket, sen när hon kommer ut sker allt så fort.
Mamma bara gapar o tittar på mig samtidigt som hon blir stående i köket-mammas schäfer reser sig och börja skälla ngt extremt samtidigt som hon reser ragg hon tittar hela tiden bakom min pappa- jag i min tur får för mig att ngn går bakom min pappa som inte syns.
Sen bara e det som luften går ut, hunden stillar sig o mamma tittar på mig och säger- Vad var det? Hela du lyste upp. Inte en aning sa jag.
Några reflektioner??

Det är ju svårt att veta exakt vad som hände men något var det ju självklart. Ni kan ha haft besök från andevärlden och du kanske var den som var mest mottaglig som den eller dom ville förmedla sig igenom.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
*puffar*
#0 Hur hade du efter kl. 22 på kvällen konstaterat att INGEN bakade på er gata?
trindeman, hemma på mammas gata efter 22.00 sover de flesta faktiskt - tro det eller ej, det e den äldre generationen som bor där. O lukten försvann efter att hunden hade skällt. Så hade ngn bakat så hade nog doften stannat kvar än längre. men visst -det kunde ju vara så att det var ngn som bakade, men varför då lysa upp mig och varför var det ingen bulldoft kvar i luften efter att vi gick hem en halv timme senare?