Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 471 ggr
PillanN
0

Nästa steg?

Helt ny på sidan och så glad att jag funnit den.Har sedan jag var liten "kännt"saker men först nu när jag är vuxen också sett.Många ggr dessutom!Det känns som att ju tryggare jag blir i mig själv ju mer ser jag och lättare blir det att hantera det .Vad jag inte förstår är vilka de är el. varför de visar sig?Har nyss flyttat till en väldigt gammal gård och var lite spänd vad som kunde hända där.Allt som hänt är lukt av ciggarettrök.Jag känner nästan på mej vem det kunde vara eftersom min sambo även han kännt lukten.Vad gör jag när det blir så mkt aktivitet att det blir obehagligt och hur tar jag reda på vilka de är?Jag skulle på allvar vilja utveckla förmågan då den är så stor del av mig men hur gör man?Det känns som att vägen bara börjat…

Trisha
0

Du kan väl gå in och läsa lite här på forumet, bolla lite med andra om deras utvecklingsvägar. Vet inte var du bor, men förhoppningsvis finns det lite mediala aktiviteter på din ort. Jag tog det försiktigt i början, för att sen när det kändes helt rätt börja gå lite kurser. Eftersom du haft gåvan så länge, så kan du säkert lita på dig själv när det kommer till intuitionen vad gäller vem du vill ha stöd av att utveckla förmågan.

Du kanske haft det så klart för dig, att du bara behöver lite riktlinjer, det avgör du själv. Men att möta dem som kan vägleda hur man hanskas med detta utan att det känns obehagligt är ju värdefullt.

Det finns en mediumlista här på forumet. Titta där om något verkar ok för dig.

Ta väl hand om dina gåvor.

Varma hälsningar från Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

PillanN
0

Tack så mkt ska följa ditt råd.