Förändringstid
Nu är en förändrings cykel inne för många, 7 år har gått och 7 nya år går för nästa cykel. En del står och stampar ännu ett par år för att kunna gå vidare i sina livplaner. Andra traskar på, en del springer, och ja lunkar i sin takt.
Sen som lite högre väsen börjar livet te sig lite annorlunda nu, när sinnet är öppet för mottaglighet, sakta har en omtumlande upplevelse sjunkit in. Och mitt tredje öga är vidöppet. Men denna explosiva fart av upplevelser fortsätter in i det ända då tiden försvinner helt. Så det blir en otroligt mäktig tid för en hel del också, för många blir påverkade av öppenheten.
Jag tror vi på ÖN kommer se många fler framöver som öppnar sitt intresse för andlighet och new age. så vi får alla lite och stå i. Dock lär jag jobba på ett annat plan snart och lägger lite mindre tid på ÖN just nu. Mitt plan står och väntar på mig för boarding.
Nä men som om alla kunde se, så vore det väl underbart, eller? Bara blunda, känna in, supa in omgivningen, se in i sig själv och andra, att få en sådan uppfattning så man läsa av själ och kroppsvärlden. Då är man komplett för då kommer allt annat med. Healing är en bonus, som t ex. Alla har den, men inte ligger på samma utvecklingsnivå.
Ja här är det fullt hus av grådaskiga själar som är nyfikna, t.o.m Orber som flyger omkring i ett becksvart rum, tvn knackar mitt emot, någon pillar på termostaten som vanligt där nere. aldrig en lugn stund.
och kyla på rygg och sida och sitter brevid för att spana in vad jag skriver. :) inte alls orolig eller rädd…man behöver inte vara rädd för det andliga alls, inget farligt. Ja så mottagligheter är som topp för många.
Tänkte bara skriva av mig lite för jag inte gjort det på ett par dagar, för jag har haft fullt upp på msn, av lite större skäl än andlighet *ler stort*.
Några övriga frågor och funderingar så kan ni läsa min press eller mejla eller bara skriva här nere. Tycker det där "eller bara skriva här nere" låter som Magnus & Brasse. tihihi
Vissa dagar flyger det ljuspunkter omkring här, andra så bubblar man inombords av ljus. jaja kanske lite för mycket information, hihihi men skönt att skriva av sig lite och låta människor förundras av andlig utveckling och liv.
Ha en glad påsk tänkte jag säga men det är det inte ju, hihihi ha det gott så länge. det löser sig. var inte orolig.
*ler tillbaka*
Många Goa Kramar
Annisangel