Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 882 ggr
Angelclaw
0

Ett meddelande?

Hej Skrattande

Idag hände det mig ngt som för mig kändes ganska underligt (visst kan det vara fullkomligt naturligt och inte någonting alls egentligen men..)

iallafall, så här var det:

När jag kom ut från mitt jobb och skulle cykla hem imorse så låg det två (likadana) visitkort på backen som utlagda för att man skulle hitta dem… och så plockade jag upp den (fråga mig inte varför, jag brukar inte göra det), så står det "tiden är snart inne, det är dags att välja sida" så jag vände på den, där är en bild av en figur i munkkåpa (druid) och så "vilken sida väljer du?" sen när jag kom tillbaka ikväll för nästa arbetspasspass var lappen inte kvar. Det springer inte så mycket folk just här så det hela var lite skumt, hur hamnade de där och hur försvann de? , och inget mer på kortet, inga kontaktmöjligheter, namn, hemsida eller någonting alls. Typsnittet var gammalt och någon snirklig historia över som "dekoration". Det kändes som ett meddelande, men från vem och varför? Jag törs inte fråga själv, harig som jag är.. men jag tänkte att någon här inne kanske hört dessa ord tidigare, eller kan tolka dem på annat vis än vad jag gör?

:) tack på förhand, önskar er alla en fortsatt trevlig helg också :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

loreena
0

Önskar att jag kunde svara, men jag vet inte. Det låter kankse tråkigt, men antagligen var det väl nån som tappat dem.. Låter som såna där lappar som brukar klistras upp på telefonstolparna här, Jesus kommer, är du beredd?

Fast det kunde ju vara ett Tecken.. du kanske snart måste välja sida, vad vet jag..

Angelclaw
0

Jo jag antar också att någon tappat dem, det är ju det mest logiska. Det var just känslan i kroppen när jag läste texten som gjorde att jag grubblade på innebörden av det hela.

..men om det är ett Tecken så kommer det ju visa sig misstänker jag.

tack för att du skrev iallafall :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Angelclaw
0

..och snygg stavning hade jag också i #0 ser jag *S* arbetspasspass ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor