Börjar gå mot natten.
Hej på er. Här sitter jag , gubben fixar med lite inför en skogsdag imorgon. Själv har jag börjat fira helg sitter här och läser, msn :ar med dottern och bara har det bra.
Vad gör Ni. troligen dum fråga om Ni läser detta.
Tänkte att jag skulle önska er en riktigt fin helg och ge er en liten godnattkram så här i god tid innan jag blir för trött.
Var rädda om varandra

Nu sitter jag här vid datorn, har fixat lite här hemma en stund ikväll.
Trevlig helg och godnattkram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
HAR SYNDAT… jag har ätit tårta och druckit två glas Bailey och haft mjölk i kaffet. Sonen och sambon ville fira att dom varit ihop i två år ..fortfarande svårt att ha samtal med dem de sitter ju ihopklistrade och hör inte vad man säger..och eftersom dom hade inhandlat detta för att festa med dottern och mej så var det bara att äta och dricka
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Cristine - du har inte syndat, jag hade kallat det "njutit av livets sötma"
Ibland måste man bara få unna sig lite av det goda.
Själv har jag varit ledig från jobbet idag o fixat hemma under dagen, sen har jag mestadels suttit härinne på sidan för att läsa i så många trådar som möjligt.
Hoppas alla får en riktigt trevlig helg!!!
Christine. Vet du att det är jättegott att hälla ett snappsglas Baileys i en kaffemugg( du vet en sån där lite pappersmugg)
Har druckit det på bussresor, brukar vara populära.
Får nog göra en i kväll
Ha en skön helg alla som kikar in
Var rädda om varandra

Jag är hemma och har pysslat lite.. ska strax ut med hunden på promenix och sen iväg och ta en fika hos moster med familj.. bara softa och ta det lugnt hela kvällen tror jag.. skönt det med ibland =)
Hoppas ni alla får en härlig kväll!
Fniss. Jag är nog trött. Det skall vara kaffe i kaffemuggen också.
Var rädda om varandra