medium
var finns en betäckning över medium? eller finns det någon här på sidan som kan på något sätt känna efter vad som finns i vårt hus?? jag och flertal av mina vänner känner av något här och en av dem säger sig ha fått en bild av någon i hjärna…jag vill få reda på vad detta är och varför de är hä'r isf… jag är inte rädd för detta som sker men jobbigt eftersom det håller mig vaken om nätterna… känns lite som det är emot mig här hemma då alla "mitt" går sönder…jag är oftare sjuk, har 4 katter därav EN har varit sjuk 2 ggr sen jag flyttade hit och det är den enda som bara e min katt, min bil går sönder hela tiden, aldrig haft en bil som rasat så som denna sen jag flyttade hit och nu börjar min dotter med konstiga ryckningar som BVC inte förstår vad det handlar om… som sagt jag vill bara veta vad det är de vill och vad det handlar om…antingen om jag kan besöka ett medium, ett medium kommer till mig eller om någon här kan hjälpa mig så vore jag evigt tacksam

Nu ska jag, den ofärdiga medarbetaren, försöka hjälpa dig.
Det finns en mediumlista här på ÖN. Men hur man lägger in en länk till dig här det har jag tyvärr glömt bort.

Men sök på mediumlistan så borde du komma rätt.
Hoppas det går bra för dig
Kram Å

hittar ingen mediumlista….
…e jag blind..
Hej Gå in under artiklar, klicka på medium, där ligger listan om jag inte minns fel efter att ha hoppat tillbaka hit. Lycka till
Var rädda om varandra
Här är den om du inte redan har hittat den
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

tack! kollat listan men det var ingen i närheten där jag bor… ingen som kan känna nåt här???

#5 Skriv upp dig på listan till söndagens kanaliseringar 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#6 vad innebär det?

#7 Det är övningar för kursdeltagarna där dom kanaliserar, dom läser av dig som person genom att se på ett foto av dig och därefter tar dom kontakt med någon på andra sidan till dig. Det sker inne i den låsta avdelningen så det är inga andra på forumet som ser dessa trådar.
Elisabeth

#8 ok. men hur går jag tillväga för att anmäla mig till detta? och hur ser jag sen om någon kanaliserat av mig? pma de mig då?

#8 Längst fram finns en tråd om kanaliseringen där man anmäler sig. Senare ikväll kommer en lista ut och där föklaras det mer hur det går till. Man kommer in den sktuella tiden i den låsta delen och du får en egen tråd tillsammans med den som ska jobba och där skriver ni till varandra och jag finns med där hela tiden. Det finns mer att läsa i tråden Kanalisering 14/9
Elisabeth