Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1858 ggr
[Vargen-J]
0

Djur i drömmar

Har haft två drömmar på senaste tiden som innehållit djur, varav den senaste drömmen var nu imorse. Men jag börjar med den första jag hade.

Jag och en kompis satt på nån sorts kant (säng/soffa) och en annan kompis stod i dörröppningen. På väggen bakom min kompis som sitter bredvid mej hänger det en kniv. Jag tittar på den och ser plötsligt en varg stå framför kniven på väggen. Jag säjer åt den: "Du kan gå nu. Du behöver inte vara kvar längre". Vargen vänder sej om och försvinner genom väggen bredvid kniven. Sen vänder jag mej till min kompis i dörröppningen och säjer: "En varg följde med kniven, men den har gått över till andra sidan nu".

Den senaste drömmen hade jag imorse.

Drömde att jag spelade tv-spel, när jag helt plötsligt själv är med i spelet. Jag ser en gnu framför mej som jag säjer åt att springa. Själv springer jag efter den (som leopard) med en man i hälarna. Mannen har ett gevär i handen och han tänker skjuta oss båda. Gnun och jag kommer fram till nån sorts dunge där jag säjer åt gnun att klättra upp i trädet, vilket den gör. Jag vänder mej om för att se var människan är. När jag försöker klättra upp i trädet går det inte, och jag vänder mej mot människan istället, och attackerar honom. Jag river sönder hans skjorta på ryggen och punkterar hans hud. Sen vaknar jag.

Varför just varg, leopard och gnu? :S
Jag vet inte ens hur jag ska tolka mina drömmar längre, dom blir bara konstigare och konstigare! Obestämd

Nån som har nån aning om vad det kan handla om?

[kvasthilda1972]
0

Jag får en känsla av att du har ilska inom dig, jag reagerar på att du drömmer om knivar och att du attakerar denna person, vem är du arg på?

[Vargen-J]
0

Vad jag vet så är jag inte arg på nån alls, har ingen anledning att va arg på nån heller.

[kvasthilda1972]
0

Det var skönt, jag kan ju har misstolkat din dröm och då ber jag om ursäkt!

[Vargen-J]
0

Det är lugnt Glad