Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 799 ggr
Karis
0

positiv energi

Snälla skicka lite positiv energi till mig. Ska på en jobb intervju om en timme. Det är på samma företag som jag jobbar på nu men ett vik på 4 månader på en dagtidstjänst.

Kram

Elisabeth-J
0

Jag skickar och håller tummarna för dig idag!

Lycka till och stor kram!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Trisha
0

Break a leg! Lyckospark från mig.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jasmina
0

Har skickat dig massa positiva vibbar! :o) Lycka till och berätta hur det går!

Aimosdotter
0

Lycka till!

*Massor av tankar till dig*

Mavios
0

Åh, jag är sent ute, men jag hoppas att det gått bra för dig!!!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Karis
0

Tack vad ni är gulliga*kram*.

Om jag ska lyssna på min känsla så får jag det inteRynkar på näsan.

Tyckte intervjun gick bra men då jag har haft en del frånvaro i våras pga av hörselskada o tinnitus så tror jag det sätter käppar i hjulet.  Jobba som operatör(som jag gör nu) är bullrigt och jag blir sjuk av bullret.

Blir lite ond cirkel och svårt att komma ur om jag inte kommer ifrån min avdelningen.

Hon ska höra av sig i slutet av veckan. Ni får gärna hålla en tumme eller två att min känsla inte stämmer och att jag får jobbet.

Kram

Vibeka
0

Håller båda tummarna!! Flört

Ina123
0

Håller tummarna jag också! Kramar Glad

Karis
0

Tack för tummhållningen*kram* men tyvärr så räckte det inteGråter.

Tydligen var inte sjukfrånvarorn den bidragande orsaken(den andra tjejen hade oxå det) utan att jag inte kunde movex och lims tillräckligt bra för att klara en upplärning på 3 v som det var i detta fallet. Chefen verkade fortfarande vara intresserad av att jag ska skicka in fler ansökningar när det blir lediga tjänster(återstå och se om det stämmer eller bara var löst snack).

Får fortsätta söka lediga jobb men de växer inte på träd på företaget. Kommer snart ut en liknande tjänst fast den är halvtid. Kan inte jobba "bara" halvtid så den enda möjligheten är att se om det går att fixa ihop 2 halvtidstjänster men sannolikheten är inte så stor.

Fy vad jag blev låg nu. Kände på mig att jag inte skulle få det men jag hoppades iaf.

Blir en deppar dag idag så får jag försöka ta nya tag i morgon.Rynkar på näsan

Britt-Marie
0

håller tummarna jag med…

Karis
0

#10 Tack men det är försent så spar tummhållningen till nästa jobbansökning.

*kramis*