Är människan genmanipulerad?
.
Ställde den frågan också nyligen på Utomjordiskt iFokus.
Ja, är mänskligheten tillkommen genom genetisk ingenjörsskonst (hybridisering mellan annunakis från planeten Nibiru och jordens upprättgående högre primater), liksom även att våra husdjur och boskap och kulturväxter är tillkommen genom genmanipulation av utomjordingarna ifråga, och i så fall gud vet hur mycket till!? Ja, och tror ni därför också att macroevolution inte existerar!?
Ja, d.v.s. tror ni på historikern Zecharia Sitchin och vetenskapsmannen Lloyd Pye!?
http://www.youtube.com/watch?v=-fVL4Ly1hmg
http://www.youtube.com/watch?v=CGw_bqmG9AI&feature=related
Ta gärna del av tråden "Är pyramiderna ett SPRÅK", och "Venus och kunskapens frukt" i Andlig utveckling i fokus, som båda berör väldigt mycket av allt detta. SÅ mycket som hör ihop, och så mycket som också pekar att vi inte bara ha ärvt vårt skriftspråk, matematik, en rad teknologiska uppfinningar och i stort sett embryot för hela vår kultur från Sumerien, utan uppenbarligen även en del av våra GENER då, vilka verkligen - bokstavligen talat - förefaller att inte vara av denna jord…
Hmmmm….mycket intressant detta du skriver….det finns så mycket som man inte vet…..ta bara detta att enligt vissa rysska forskare så var ju Jesus en utomjording…..att när maria såg ängeln så var det oxå en utomjording, för hon var ju jungfru när hon födde jesus, så detta var väl ett provrörsbarn…..ja, det fanns så mycket som stämde så bra, när dom hade skrivit dessa tolkningar och teorier……

Ja, detta är väl det mest intressanta jag stött på i hela mitt liv… I denna "soppa" nere i Sumerien, förefaller vi inte bara ha ursprunget till de västerlänska religionerna kristendomen, judendomen och islam och det som redan nämnts, utan inte osannolikt även det som väl kanske kan sägas ha kommit att prägla hela vårt nuvarande västerlänska samhälle (och en hel del till) allra mest, vårt s.k. ekonomiska system. Den som vill får gärna fundera på vad jag menar. Väntar med länkar också…

Nu blir jag väldigt nyfiken! Vårt ekonomiska system skulle alltså även det komma "utomjordsifrån" så att säga??!!
Jag måste läsa länkarna när jag får tid. Väldigt intressant. Kan kanske dessutom ge svar på en del frågor……. 
Kan du inte utvecka mer vad du vet?