Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1452 ggr
penny340
0

Vidrig dröm!

Vidrig dröm, jag drömde att jag hade ont i handledarna  när jag satt vid bordet och skulle göra nåt, det värkte hela tiden,  då kom först rödbrun mini klor ur min handledarna, då var det vänstra handleden. Sen ändrades till lååång larv,  milimeter larv men lång var den. Högra handleden kom ut vit larv o slingrade ut. Jag hade fruktansvärd smärta när dem försökte komma ut. Men jag blödde inte utan de kom bara ut. Då fick jag panik,  jag försökte leta folk för kunna hjälpa mig för kunna stoppa lavarver. Dem struntade i mig.  Under drömmen så andades tungt.  

Mvh J

Elisabeth-J
0

Jag förstår att drömmen kändes vidrig! Glad

Vänster hand = det du får, tar in.
Höger hand = det du ger ut.

Jag tolkar din dröm till att du ger väldigt mycket av dig själv, är hjälpsam mot andra och har svårt att säga nej. Du har däremot svårt att ta emot hjälp av andra, vill försöka klara allt själv.

Dags att säga ifrån och släpp taget om din envishet och ta emot det som erbjuds dig och våga be om hjälp och våga lita på andra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

penny340
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilden som ni ser sånt larv drömde jag,,, lååååååång och kritvit den högra,  vänstra var rödbrunt.

Tack för svaret, jätte snällt av dig

Jag  håller med dig ,,, plus jag gillar healing det kanske kan betyda Skrattande

Aimosdotter
0

Urk, vad äckligt med larver som kryper ut ur kroppen!!!Obestämd

Skönt att vakna och se att allt är som vanligt, eller?

Eija
0

Hej, ser att det Elisabeth har tolkat med larverna ur dina handleder verkar ju vettigt, men det där att du försöker få hjälp fast dom bara struntar i dig i drömmen…..det låter som att du ger men får inget tillbaka….att när du vill ha hjälp så finns det ingen där….folk är vana med att det är du som finns för dom istället, att du är den starke…..

Håller med Aimosdotter….urk….vilka äckliga larver…..