Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1420 ggr
sofie28
0

HJÄLP

nu har jag övat väldigt intensivt på att läsa av… har varit väldigt utvecklande.. men hur stänger jag av…. känns som  om jag öppnat upp och får  för att vara lindrig väldigt mycket besök nu… vet inte riktigt hur jag ska hantera detta.. väldigt ansträngande om jag ska vara ärlig….. så hur stänger jag av? Hoppas att någon kan hjälpa mig  Tack på förhand

charlottep222
0

Hej! Jag har skickat ett mail till dig.

Mvh,

charlotte

sofie28
0

Funderar hur det är möjligt. Ganska många klick… men endast 1 person som velat hjälpa mig med detta..

Charlottep: du ska ha ett stort tack för hjälpen.

drar mig nu tillbaka härifrån.. för att fundera över detta..

Cristine
0

Hej Sofie..har inte sett ditt inlägg förrän nu.. men det verkar som om du fått hjälp. Jag kan mindre än du men det är väl bara att gå bakvägen  med chakran och stänga uppifrån och ner..tror jag:)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Elisabeth-J
0

Att många har läst betydr inte att ingen vill hjälpa dig. Ett tips är att du skaffar dig en cd med att öppna och stänga, Iris Hall har en som är jättebra och om du vill ha tag på den kan skicka pm till mig.

Det finns även en del bland artiklarna härinne.

Nu stod det att 92 personer har läst men det är ju också så att alla, även dom som inte är medlemmar eller inloggad kan läsa på forumet så titta inte för mycket på siffran i dessa fall. Sen finns det många som gärna hjälper till men alla är inte här just då så ibland tar det ett tag innan alla svar har kommit, en del är på sina arbeten under dagtid t.e.x.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

NancyAlke
0

Oj, såg inte det här förrän nu… Jag kan inte tillräckligt för att kunna hjälpa dig direkt, men det finns en artikel här på ÖN om det.