Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 890 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 11/9

Här ser det ut att bli en fin dag så det blir en cykeltur sen och senare ska vi åka till Härnösand och hämta bilen :)

Önskar er alla en härlig torsdag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

stina63
0

Godmorgon hehe.. vet inte om det är de för mej ännu. Har inte sovet mycket i natt. Har två kattungar på 12 veckor och jag har glömt att dom kan ha så mycket energi helst på natten.
Men jag är ledig idag så Jag kan ta det lite lugnt under dagen.

Kramis Till er alla// TIna

Happyspirit
0

Godmorgon! Här är det lite ruggigt och mulet, solen syns inte till alls. Ska mysa lite inne idag och städa. Ikväll ska vi köra trollbord!! *ler stort*

Önskar er alla en lungt och fin dag i höstrusket.

Kram/Happpyspirit

Cristine
0

God morgon! Jaha nu plockar dom bort det gamla proppskåpet också så nu får vi väl sitta med stearinljus till jag får mitt nya..suck.. Himlen är full av åskmoln så vädret är inget att hoppas på heller..suck. 

Jag hoppas ni får en bra dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Soffe
0

Hej Hopp! Här visar det sig bli tråkigt väder idag.. Men jag ska inte ha tråkigt för det ;-) Blir nog en lugn dag!

Ha en bra dag alla!

Kram

Marina2
0

Hej på er! Här är det uppehållsväder o dis. Har gått en härlig strandpromenad,snuttan badade.Såg faktist en tant som också badade men inte jag,för kallt för mig. Det blir lite kontorsjobb o handling ska lägga ihop en smörgåstårta tills i morgon.Sen blir det en cykeltur till Båstad. Ha det gott alla!

wolfie
0

God förmiddag alla!Här är mulet just nu,har lite att utföra i dag,så tar en sak i taget,vill ha allt gjort helst samtidigt!Skrattande

Ha en bra dag!

Kram

Britt-Marie
0

God Förmiddag!

Vädret här över Kopparberg är lite mulet, men det regnar dock inte. Det skall ju kunna bli fint under helgen verkar det som. Det får vi hoppas och hålla tummarna för. Skulle vara skönt med lite sol igen.

Har inte nått inplanerat för dagen. Skall väl ta det så lugnt som möjligt så jag blir av med min bihåleinflammation. Men jag har ju inte någon feber så nog tar jag mig ut om det inte är regn i luften.

Önskar alla en bra dag!

Britt-Marie

Pluppis
0

God förmiddag!

Här duggregnar det även idag. Börjar faktiskt bli lite trött på all denna väta och önskar ett par dagar med solsken nu.

I dag ska jag ta tag i en mindre (?) storstädning på vår övervåning och hoppas att jag får jobba ostört (läs: kan slita mig från datorn).

Önskar alla sjuklingar ett krya på er! Själv börjar jag känna mig bättre från förkylningen men nu har hostan landat och den får jag dras med i 5-6 veckor *suck*

Önskar er alla en underbar dag

Kram

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~