Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 499 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 10/9

Här är det mulet just nu men hoppas det blir som igår att solen tittar fram. Håller på med matsäck till Robin som ska med klassen till skjutbanan idag, så det kommer väl att pangas en del :)

Önskar er alla en härlig onsdag!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

God morgon Elisabeth och alla på Ön. Här dansar det fram blandade moln både vita och svarta så det är svårt att veta hur det blir. Måste nu göra plats för sonens flyttlass i bod och garage.

Hoppas jag hittar mina egna sedan.

Ha en underbar dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God  Morgon!!!

Jag önskar er en bra o givande dag…. Flowers 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

sven-g
0

Sitter på jobbet, för närvarnde inget att göra, hoppas att det blir lika hela dan, känner inte för att göra något, vill lata mig. Hoppas att  vi alla får en bra dag

maiya
0

Godmorgon Elisabeth och till er alla andra oxå här på ÖN!

Här i E-Tuna är det en gråmule morgon,termometern visar på 11grader.

Önskar alla en fin dag. Kram.

[Chakra]
0

Godmorgon alla öbor!

12 grader och grått hos mig! Det är ganska tyst i stan än så länge!

Ska "öva" lite, och gå till tandhygienisten, och sen bara känna mig ledig.

wolfie
0

God morgon alla!Här regnar det så jag kan ej måla stommen till balkongen..får ändra mina planer för dagen lite..Ha en bra dag alla!

sweethoney
0

God morgon! Kallt och höstigt i Falköping i dag, och planerna är att vara hemma med magsjuk liten kille här……. Rynkar på näsan stackars lilleplutten.

Ha det fint allihopa!

Amor vincit omnia

Britt-Marie
0

God Morgon !

Somnade igår med huvudvärk och vaknade likadant. Tror min förkylning satt sig i bihålorna. Har försökt med olika medel själv att få loss det. Timjan,rölök. Ja lite såna huskurer. Men nu har jag ringt vårdcentralen på morgonen och skall få komma dit. Måste ju se till att bli frisk ifall min kallelse för gallop kommer snart. Man blir ju lite trött och hängig när man inte får vara bra. Inte för jag haft någon feber, men känner mig inte riktigt kry ändå. Så vi får se vad de säger på Vårdcentralen idag om jag får en pensillinkur.

Ha en jätte bra Dag alla Ö.bor

Kram/ Britt-Marie

Marina2
0

God för middag! Här är det regningt.Önskar er en bra dag.

Jennie-S
0

God morgon!

Här är det grått på hela himlen och det ser ut som att det ska regna till och från idag också..

Idag ska jag sätta mig ner med papper och försöka komma på lösningar och sen blir det till att komma på något skoj att göra med vovven, har ännu inte bestämt mig men cykla, spåra eller bara ut och gå i skogen och hoppa lite på stockar och sten.. får se vad det blir Glad

Hoppas ni alla får en bra dag!

Kram