Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 2290 ggr
Cristine
0

Healing

Efter att ha prövat på healing på begäran av mina närmsta  upplever jag till min stora förvåning att det fungerar..till och med på distans så min skeptiske son som är forskare och bor i södra Sverige brukar nu ringa för att få hjälp.En morbror brukar få hjälp trots hustruns arga protester..Nää vet du vad sånt är ni för gammla för att hålla på med..så ringde hustrun idag och ville också ha hjälp. Det blir fler och fler. Det är tydligen det jag kan bäst. Är det därför jag är så dålig på att läsa bilder? Nu undrar jag vilken musik ni använder. Jag har några stillsamma och till distans healingen använder jag Pranayama. När jag avslutar ser jag alltid ett lila ljus..är det vanligt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Spännade de där känner jag igen.. När dom märker att det fungerar med healing. Får ofta frågor om jag inte kan ge healing..

kram Tina

Cristine
0

Hur gör du Tina har du någon särskild musik till?

mayolica
0

jag föredrar att ha tyst. men många har någon musik på om du vill ha musik ta nån som känons rätt för dej.  det kanske är healing du ska hålla på med . vi har olika förmågor som vi passar bäst för.

~ mayolica ~

doddel
0

Jag vill också ha lugnt när jag gör det.. Får bättre bilder då och så skall det gärna vara mörkt…

korseett
0

jag brukar tända ett ljus och vill ha det tyst när jag healar. Jag har försökt med musik men då blir jag väldigt distraherad. jag är väldigt ljudkänslig med så vissa gånger har jag fått stoppa i öronpropparna för att kunna sända.

Du skriver något om att du ser ett lila ljus i slutet och om det är vanligt. Jag har ingen aning men mina healingklienter brukar jag jorda med rött och sätta dom  i en rosa bubbla innan jag avslutar.

Cristine
0

#5 Ser du när det är avslutat eller håller du på en viss tid?

Jag ser t.ex  de områden som besvärar som mörka eller mörkgula fläckar  och ber att de ska blekna när healingen börjar verka..sedan kommer det lila ljuset. Det är intressant att se hur olika vi går tillväga och så får man lära sej något nytt.

mayolica
0

min syster har också sagt att hon brukar se en lila färg efter healing. det såg hon också efter sin första reiki-initiering . vet fler som brukar se olika färger i samband med healing.

~ mayolica ~

korseett
0

#6 när jag brukar se obalanser framträder dom i svart och jag fräser bort dom med vitt ljus, de ser ut som tomtebloss mina klienter FörvånadSkrattande . Jag låter dom sitta i det rosa ljuset under tiden som jag avslutar healingen, det är alltså en trygghetsbubbla jag har gjort i samband med jordningen som de har med sig sedan om man nu kan säga så.

Det där var något som bara kom när jag skulle avsluta en av mina första healingsessioner så jag antar att jag blir utbildad emellanåt av mina guider. Bara att hänga på när de sätter igång Skrattande

Cristine
0

Doddel vill ha mörkt medans jag vill ha ljust..jag undrar doddel om ni när ni gick kursen fick lära er att det var bäst ge healing i mörker eller är det självvalt? Jag har ju lärt mej själv och tar det som det kommer som korseett .Tycker det är kul att läsa att Mayolikas syster också ser lila färg efter healing

stina63
0

*2 Ursäkta att jag inte har svarat. Jag har inte gått kurs om healing men har lärt mej ändå. Kan ha musik lugn musik som cosmica är en mycket bra cd att lyssna på när jag ger healing även skicka healing på distans. Men även utan musik går bra också. Beror på hur jag känner mig just då. Ibland lyssnar jag bara innan på musiken och ibland musik under tiden.

Kram Tina

Cristine
0

Brukar ni gå igenom chakran före för att rena eller behövs det inte..jag gör det!

korseett
0

på den delen har jag blivit självlärd med, men jag har det som en del i healingen att aktivera och balansera chakrana.

stina63
0

Jag öppnar alltid mina chakran förre. Men rena innan gör jag inte utan de gör jag efteråt. Första gången jag healade på distans så visste jag inte hur man skulle göra,, Fick en sådan upplevelse efteråt som att krama ur en tvättsvamp. Bästa förklaringen på hur det kändes hur allt gammalt försvann från kroppen. Sen när jag fick reda på att man ska rena sig efteråt upplevde jag likadant. Men man kanske ska rena förre också.

korseett
0

jaså du menade på dig själv! jag trodde du menade den som fick healingen. Nej jag renar mig på så vis att jag tvättar händerna och rensar auran efter varje healing.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min morbror ringde nyss och tackade för healing..han var jättenöjd men så kom han med en fråga om jag kan hjälpa hans kompis som är illa däran. Jag sa att det han har är ingen sjukdom precis och gav honom några av Elisabeths råd men han vill absolut att jag skickar healing i kväll kl 8. När jag skrev upp det lite slarvigt på en lapp för det knackade på dörren så hände något otäckt. Det föll en droppe på lappen..den låg på skriv bordet på vänstra sidan av mej. Jag sitter ju inne…det regnar inte heller ute och har aldrig sett nåt spår av vatten här. Det känns otäckt och jag har fått en förfärlig huvudvärk och känner mej yr. Vad kan jag göra…

sweethoney
0

Oj, det låter lite mysko. Jag ska inte påstå att jag har en aning, men jag skulle tolka det som en varning om det hade hänt mig.

Amor vincit omnia