Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 530 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 9/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det mulet just men hoppas på att vi slipper regn idag när Robin ska vara i skogen med skolan och bygga kojor hela dan.

Jag ska jobba en stund på förmiddan och sen ska garaget städas så det blir plats för bilen där.

Önskar er alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Farwuq
0

God morgon.

Här i sydvästra Skåne är det lite sol som tittar fram mellan molnen. Vi har 16°C (och jag har en fördömd och irriterande blitrafik utanför kontoret, jag får snart stänga fönstret).

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon ut i etern!!

Ni skall ha det bra.

Lena.P är jag i verkliga livet.

EvaNy
0

Godmorgon!

Här i nordöstra Skåne är det mulet, men det är ljummet i luften och det ser ut att kunna bli en ganska härlig dag. Glad

blackangel
0

Här i dalarna e det lite mulet men inge regn än så länge iaf;)

maiya
0

Godmorgon till er alla här på ÖN.

Här i E-Tuna är det en gråmulen morgon,regn hänger i luften.

Termometern visar på 12grader.

Önskar alla en härlig dag.

Kram

Pluppis
0

God morgon

Här i Kungsängen är det väldigt regntunga moln och det har skvättat lite till och från nu på morgonen.

Själv är jag hemma idag med en dunderförkylning så dagen ska tillbringas i sängen till största delen *snörvel, host host*

Önskar er en underbar dag!

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Clary
0

God morgon på er!

Här har jag samma väder som Pluppis,(krya på dig) regntunga moln och 6,8 grader när jag steg upp. Inte roligt väder men får väl hitta på något så dan blir roligare.

Grattis Elisabeth till bilen!

Ha en härlig dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Cristine
0

God morgon..här i är det mulet men ser inte ut att bli något regn.. har nu fullt upp med huset igen. Grattis till den nya bilen Elisabeth och jag måste då säga att det är en toppenskola som låter eleverna bygga kojor på skoltid.

Ha en bra dag .

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfie
0

God morgon alla!Här i Hofors är det mulet,nu är jag ledig några dagar så blir lit av varje att göra..Ha en bra dag alla!

[kvasthilda1972]
0

God morgon mina vänner!

Idag ska jag till barnmorskan och sen ta det lugnt, har börjat få besvär i korsryggen så nu är jag sjukskriven några dagar i väntan på att få träffa doktor på måndag.

Ha en fin dag!

Frejzan
0

Hej. Mulet här oxå, ganska skönt ute. Just nu +8,6 men som kallast +6,0. Tycker jag är bra. Det har ju varit kallgrader så potatisen har frusit så den tog jag in i går. Bara litet land så vi ska få färskpärer under sensommar - höst. Blev ca 3 hinkar så vi är nöjda. Har tagit upp några kok tidigare oxå.

# 2 vilken härlig bild. Där måste det vara underbart att gå med hundarna.

Elisabeth, grattis till bilen. Måste vara skönt att kunna ta dig dit du vill nu. Du bor ju inte centralt precis. (inte vi heller) Bara att ta dig in till Östersund eller Strömsund på evenemang måste ha varit ett "styr". Vet ju hur det är när bilen varit på lagning tex. Ändå har vi busshållplats bara 3-400 m hemifrån men busstiderna…. ska man ju inte prata om… speciellt helgerna. Hua.

Britt-Marie
0

God Förmiddag!

Här är det gråmulet och 12 grader just nu. Men det skulle väl bli bättre väder fram mot slutet av veckan. Det får vi hålla tummarna för att de slår in. För nog behöver vi lite solsken. Men ni som bor uppe i Norr verkar haft det fint alla fall..

Ha en jättebra dag alla!

/Britt-Marie

Marina2
0

Hej på er1 Här är det sol,mulet och regn om vartannat! Har gått en härlig skogsrunda med vovvan tidigare. Just nu har jag bokfört färdigt Aug.Ska och handla.Sen får vi se vad dagen bjuder på. Ha det gott alla.

Soffe
0

Gomiddag! Här är det mulet blandat med regn.. Ska inte göra något speciellt idag, kanske gå o skänka lite kläder som inte används..

Ha en bra dag alla!

Cherokee
0

Gomedda ! Här i Hagfors i Värmland är det muligt. Solen var framme en liten stund. Har meditetrat en stund och tittat på John Edwards på tv:n ett medium som är jätte bra. Så har Anders Olsson fått Os guld i simmning. Får se hur det går på söndag???

Ha en bra dag alla!!!Skrattande

signemo
0

Hej på er.

Här i Halland är det just nu uppehåll. Men det har regnat tidigare idag.  Ha en fin och skön kväll allesamman

Var rädda om varandra

NancyAlke
0

Go kväll! Här är man ganska osynlig för närvarande, men det är kaos på jobbet… roligt kaos, så orken räcker inte riktigt till forumsurfande på kvällarna. Har ju en lägenhet att fixa till också.