Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 971 ggr
AMANDAIDA
0

Ingenting hjälper

Hejsan jag har försökt få kontakt eller bevis av mina guider eller någon som finns hos mej men inte det minsta lilla, Jag har skrivit här på forum förut om "hur får man kontakt" jag har prövat dessa tips men inget hjälper jag frågar varje dagoch när jag går och lägger mej, kan man göra såhär eller tycker de att jag "tjatar" Sammtidigt som jag vill ha svar så är jag räddför att bli" rädd"alltså hade jag sett en "ande" hade jag blivit väldigt rädd, men Tecken som ljud blinkningar i lampor m.m klarar jag  Vet de om detta så det är kanske därför jag inget känner?, eller är ett besök hos ett medium det enda jag kan göra? det skulle jag vilja men är rädd för att "bryta ihopa" hos ett medium.

korseett
0

behöver du överbevisas då? för mig räcker det att jag känner att jag har någon med mig, men visst skulle det vara kul att få Tecken emellanåt men det behövs inte

AMANDAIDA
0

hejsan jag behöver inte bevis direkt jag vet att det finns något efter döden jag vill bara veta om någon finns hos mig eftersom jag inget känner.

Cristine
0

Det är nog för att du är rädd helt enkelt. De gör dej ju inget.. dom är till din hjälp bara.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.