Nervös...
Jag är nervös idag. Jag tror bestämt att jag har minst tusen fjärilar i magen. Ni förstår…jag ska bli stor nu…vuxen och framför allt, den jag är menad att vara och bli.
Jag växte upp fullständigt överbeskyddad av en mycket kärleksfull mamma. Men i sin önskan att jag skulle få det bästa, glömde hon bort att ge mig en av de största gåvor. Tilliten till mig själv och att jag faktiskt klarar av saker och ting själv.
Jag växte upp som en liten ranka, ganska så rejät omedveten om min alldeles egna kapacitet. Jag behövde luta mig mot modersträdet och slingra mig upp längs hennes för mig, stadiga stam, för att ta mig an livet.
Jag vet inte hur många år jag fått göra bakläxa. Lära mig att stå på egna små fötter (storlek 36). Livrädd för ansvar, fullständigt kallsvettig inför egna större beslut.
Nåväl….31 år gammal. Hustru, mamma och känsloknippe, står jag nu här…rädd, men inte på samma sätt…redo att lyfta vingarna.
Jag ska börja ta körkort.
För många kanske detta knappast lyfter några ögonbryn, men i min lilla värld är detta världsomfattande! Den lilla osäkra flickan skräckslagen för ansvar, ska ta ansvar och därigenom vinna mer tillit, mer självförtroende och mer ömhet inför sig själv.
Jag föddes inte till att vara en murgröna, hur vacker den än är…jag föddes till att vara en silverpil med kraftiga rötter i marken och dansande grenar mot himmelen.
*håll tummarna för mig*
Håller tummarna!!!!
Nu har jag haft körkort sedan 1989, men jag minns som igår hur nervös jag var inför första lektionen.
Du ska se att det går busbra!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Håller alla T:na!
Håller också tummarna.. är säker på att det går bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det kommer att gå jättebra ska du se. Glöm inte att andas bara och titta på vägen och försök att hålla dig på den. *ler stort*.

Kramis/Happy
Håller tummar o tår! O du.. DU är inte ensam om att känna så 
Kram o Lycka Till!
Kram och lycka till Eleri!
Mina första körlektioner fick jag på Ränneslätt (ett övningsfält) i Eksjö! De tyckte det var bäst att ha mig där, och jag höll med. Jag kör bra idag! Brukar få beröm faktiskt!
När min syster övningskörde för en kille satt han och jag och hånglade i baksätet, och hon körde som hon tyckte, och då var man inte rädd minsann.
Känsloknippet känns igen!

Lycka till Eleri! Håller mina tummar!
Lycka till vännen!! Bra att du tar körkort då blir du en friare själ, och det är attans kul att köra bil 
Det här fixar du lita på din inre känsla!!!!!!
Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Det kommer att gå jätte bra, jag kramar om dig hårt på distans
Kraam bästa vännen!

Är en stor frihet att få ett körkort!
min dotter, 27år, har inte något än, men vill ta det nu.
Hon har dåligt självförtroende. Jag har gjort samma fel som din
mamma..jag har varit för hönsmammig och inte trott barnen kan
å sen har jag fixat…Inge bra.
Jag önskar dig stort Lycka till!!Men du fixar det, lätt som en plätt!
Kram
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Det kommer att gå jättebra.Och lycka till,du kommer att fixa det,lätt som en plätt.
.
Kram.
Va kul! Lycka till!
kram

Vilken härlig djup Elerisymbolik - att ta körkort och få kraften ratta ditt eget liv!
Det här kommer att gå som en dans! Och du vackra - kom ihåg att ha kul på vägen!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Det är så kul när man börjar, det tyckte i alla fall jag som också började ta körkort när jag var 31, nu är jag ju lite äldre…host..host harkel..hi hi.
Det kommer att klara det jättebra, lycka till.
Vad goa ni alla är
tack för all pepp och lyckönskningar:-D Tänka sig att ett körtkort kan vara en del av andlig utveckling, fascinerande*ler stort*
Lycka till, det kommer gå jättebra ska du se! Kramar
Klart att jag håller mina tummar och tår med för den delen….och du jag vet till hundra att du klarar detta galant….du ståtliga silverpil…..kram/Eija
Ikväll bär det av till ett första info möte.*pirr*

Det kommer att gå utmärkt !! 
Bara andas lugnt, händerna på ratten och blicken på vägen!
En stor lycka-till-kram från mig!
Amor vincit omnia
Det kommer att gå bra!
Lycka till ändå
Jag är glad. Är du?