Kurs i Göteborg?
Äntligen tar du ditt steg på din väg *Kraaaam*
!
Jag har inget bra svar på din fråga men det kommer säkert.
Det finns ju även den berömda mediumlistan att kika på.
Bra fråga. undrar jag med…
Jag hoppas verkligen det vännen, jag har börjat utveckla grav abstinens*fniss*
Lycka till goa Eleri ;)..Det här kommer du att klara galant…du har ju allt det grundläggande
Kram Anna
Ps…Hasse Nylander håller kurser i Göteborg ;) Kram
Vad för slags kurser håller han i?*nyfiken* Kraaam Anna
Prata med Chakra, jag vet att hon gått kurser för honom. Kram

Jag kan också varmt!! rekommendera Hasse Nyander. Så varm o kärleksfull lärare.
Du kan också gå in på Anne Johanssons hemsida, hon arrangerar kurs med Iris Hall i okt 08 och det äger rum i Varberg, inte alltför långt från dig alltså. Och om Iris kan jag bara säga att hon är en av våra mest erfarna medium och med massor av kunskap, humor & glädje har hon guidat många av oss när vi lärt oss använda våra mediala gåvor. Tror det är www.anne.johansson.se Annars kan du googla på hennes namn så ser du direkt!
Sen är vi ju en del medium som reser runt o har kurser. Du kan ju också arrangera en kurs själv med något medium du känner för.
Ha det så underbart med vad du nu väljer! Blir kanon, för gåvan vet vi ju alla att du har. Bara dags att kolla in verktygslådan vad du har däri!! Lycka till!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Förlåt Eleri - så här ska det vara - www.annejohansson.se
Kram igen!
Tack alla godingar för alla tips

Vet inte var min hjärna är idag…. måste vara kombinationen av fullmåne och åska… Hur kunde jag glömma….
Jill Peterssson i Göteborg!! Hon är också en underbar och erfaren kursledare i dina trakter.
Nu brakar det loss här i Backe!! Kanske jag blir klar i huvvet efter ovädret!
Hej Eleri
Tänkte också tipsa om vår lärare Mia Ottosson, som åker till Göteborg då och då för att både hålla kurser och ha storseanser.
Länk till hemsidan: http://www.miaottosson.se/Kalender.htm
Eftersom du också är konstnär vill jag passa på att nämna att hon också håller kurser i något som kallas för psychic art - där man kombinerar målandet med den mediala delen :-)
Hon och Simone Key har just hållit en kurs på Ramsbergsgården - där du kan läsa om seansen de hade i tisdags i en annan tråd…
\Rickard

Kurs i personlig utvecklig/mediumkurs med Liselotte & Camilla Öhrnberg, i Göteborg… Kolla här www.andligfokus.se
Jag tycker att det var jätte bra kurs, fast det är ju den enda jag har gått
Men alla kurser ledda av ÖNs godingar är alltid så lååångt borta
Nu undrar jag, vet någon om det kommer bli kurser nära mitt lilla Trollisland, typ Götet eller så?