Var han där?
För snart ett år sen gick min farfar väldigt hatigt bort….
På hans begravning tog min pappa massor med bilder på alla släktingar som vi endast träffar vid sådana här tråkiga tillfällen…
När jag kollade igenom bilderna på DVDn så såg jag att på vissa av bilderna fanns det vad vissa kan kalla Orber (Eller damm?)
och jag tänkte att om någon kanske kunde hjälpa mig att se vad det är!?
Jag har lite problem med att ladda upp bilderna!! det står bara:
Server Error in '/' Application.
Maximum request length exceeded.
Det vill verkligen inte funka……
Nu kanske det är så att det är just damm! Eller inte!
Men det lustiga i det hela är att det inte är med på alla bilder och endast på de bilder med personer som stod farfar väldigt nära!
Puttar upp i hopp om att någon kanske är intresserad av att kolla!?

Jag har veldig lyst til at tro at han var der :)
men jag vet inte! Kan du huske om du fornemmet tilstedeværelse på begravelsen? nu sies det dock at alle besøker sin egen begravning..
Svårt att säga, jag är inte synsk heller så… Men förmodligen är det damm, men man vet ju inte! 
För mig är det helt klart att det är din farfar som är med er….
Jag hoppas han var där!
jag var så ledsen på begravningen och har förträngt de flesta kännslor från den dagen…

Jag tror att din farfar var med på begravningen, veta kan man ju inte. Din känsla är säkert rätt.
Visst kan man få med dammpartiklar på foton, jag har då inte fått med det utan att först skakat ett dammigt föremål. Här var det väl inte så livlig verksamhet att de rörde upp damm.
Ja mest var det väl kännslorna i bilden jag trode skulle bekräfta, men eftersom det var just så utvalt med personer och inte bara slumpmässigt så kändes det ju lite mer som "icke damm"!
och som du säger så är det ju inte så livlig stämning på begravning…
Jag hoppas han var där!
möjligheten att han var där är stor. har du känt hans närvaro vid något tillfälle , lita på din känsla.
~ mayolica ~
#17 Just då tänkte jag inte på det, men jag vet (Fast jag inte har kännt något) att han vart hos mig och kollat på min dotter när jag sov.. (Fråga mig inte hur jag vet för jag vet inte själv!!) och han kom till mig i en dröm och sa farväl…