Författare
På nedanstående länk sägs att Elinor Hedlund är författare i Sverige och världen ("author in Sweden and the world").
Det är oklart vem som står bakom påståendet. Kanske är det ett släktdrag att framföra vilseledande uppgifter.

Vad menar du med vilseledande uppgifter? Författare kan man vara utan att för den skull ha skrivit en bok, man kan skriva så mycket annat där man författar ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#1 Då är vi alla författare ( i Sverige och världen ).

#2 Tycker du det? Nej men dom som sysslar med författarskap på något sätt :)
Elisabeth

#0 Var står det Elinor Hedlund någonstans? *undrar*
Amor vincit omnia
Säger som #4…..Vart står hennes namn????

Jag såg det också nu när jag tittade på länken, ser inte heller hennes namn där :)
Elisabeth
Näää..Jag fattar ingenting om vad trådskaparen pratar om…ärligt……

Först tänkte jag inte nappa på Inters tråd, men jag kan inte hjälpa det, när någon hugger på Trisha vill jag försvara. *morr*
I vilket fall som helst, jag tror att vi alla gör bäst i att ignorera dessa besatta människor för jag tror att vi uppfyller deras begär när vi reagerar som vi gör. Men det är svårt!!
Amor vincit omnia
Jaa…jag kände med att det var nåt lurt med denna tråden oxå…
Så det bästa är att låta bli att skriva mer i den…å det tänker jag nu göra…
Yohanna Idha = Yohanna Idha Hedlund, vars mor är Elinor Hedlund.
Texten lyder: "Her mother is an accredited medium and author in Sweden and the world."
Som sagt var: Det är oklart vem som står bakom påståendet. Kanske är det ett släktdrag att framföra vilseledande uppgifter.
Jaha…….???

#10 Som sagt var: Det är oklart vem som står bakom påståendet. Kanske är det ett släktdrag att framföra vilseledande uppgifter.
Vad är vilseledande uppgifter i så fall???
Elisabeth

begynner ikke alt dette som har skjedd i helgen å gå innunder sjikane, trakassering? Noe her berörer nog brist på personvernloven, eller nåt sånt.
#12 Läs inlägg #0.
Om vilka som räknas till författarna i Sverige och världen råder olika uppfattningar. För barnskötaren Elisabeth Johansson, Backe, är Elinor Hedlund uppenbarligen en författare i Sverige och världen.
Skulle man fråga svenskar i allmänhet, så skulle uppfattningen säkert vara en annan.

nummer 14: PERSONHETS!
på vilket sätt är denna fråga relevant för ÖN?
Om du Inter vill anklaga Trisha för att vara en bedragare (det bröjar bli rätt tjatigt nu) så varför gör du inte det bara?
att gå omvägen via hennes barn är osmakligt.
Anar man inte en viss desperation hos skeptikerna?
metoderna blir bara fulare och fulare!

Det finns ingen önskan till förledande eller annat. Det är en dotter som vuxit upp med en mor full av berättelser, som uppskattat det oerhört mycket då det blev många saker som förgylldes av berättelserna.
Jag vill inte att någon skugga ska falla på min älskade dotter. I hennes ögon är jag en författare. Jag har bara skickat in och fått publicerat ett berättelse i en bok. Det räcker nog inte för att få kalla sig för författare.
Jag ber om ursäkt om något i mitt skrivande fått mig att ge sken av att vara något jag inte är. Jag ska också be min dotter ändra texten och skriva att jag är en person som älskar att skriva.
För även om du får mig att känna mig obehaglig till mods, så kan du inte lyckas ta bort glädjen jag känner inför det. Om jag så lever i 1000000 år kommer jag inte begripa vissa människor och vad ni får ut av att sänka andra. Eller försöka.
Har heller inte förlett i några andra frågor heller. Misstag har gjort en miljon i livet, men medvetet förledande ägnar jag mig inte åt.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

#16 Ja, Margareta - det är väl så ondskan ser ut. Letar reda på den svaga punkten man har i sitt hjärta och i mitt fall är det mina barn. Fy fan säger jag.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Om du som nu kallar dig för Inter har något emot oss så tycker jag att du kan sluta med att vara så otroligt barnsligt feg och istället visa oss vem du är och berätta för oss vad du tycker personligen, men det törs du tydligen inte. Så länge du håller på såhär anonymt så har du inget här att göra! Oavsett hur många nick du skapar så försvinner du lika fort igen.
Elisabeth