Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1402 ggr
Elisabeth-J
0

Lista söndag 7/9 2008

Här finns nu listan över er som kom med på övningarna ikväll som börjar kl 18.00 och 19.00. Listan kan komma att fyllas på vartefter så håll gärna koll efter uppdateringar. Ni som finns med, jag vill att ni skriver i tråden här senast kl 14 så att vi vet att ni har sett och att ni kommer att vara med. Har ni inte svarat kl 14 så byter vi till en annan deltagare. De är kanaliseringsövningar som innebär att kursdeltagarna läser av dig som person genom ett foto och några av dom kommer att försöka få kontakt med någon från andra sidan och förmedla budskap. Det här är övningar och det är en stor hjälp för dom att ni kan hjälpa till. Jag kommer att finnas bland trådarna och kolla hur det går, hjälper till om eller när det behövs. Ungefär en halvtimme innan, kommer ni att komma till den låsta delen men jag skriver om det här i tråden när det är klart.

Önskar er alla lycka till!

misel - Thinka kl.19.00

Frejzan - Chakra kl 18.00

Karis - Ina123 kl 19.00

emji - maiya kl 19.00

CamillaS - manni

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

misel
0

Det ska bli spännande.

Kram mia

Frejzan
0

Härligt. Jag är med. Ska bli jättespännande.

Ses i kväll då Chakra

Kram / Brittmarie

emji
0

Åh, vad spännande. Jag är självklart redo!!! Tack, tack

Norrljus
0

#0 Varför är det så få?

Karis
0

SpännandeSkrattande 

Jag kommer vara här i god tid.

Kram Camilla

signemo
0

Lycka till allihopa. Ni är så duktiga.

Var rädda om varandra

Britt-Marie
0

Önskar er alla lycka till! Jag var med förra Söndagen och det kommer jag aldrig att ångra. Jätte intressant..

/Britt-Marie

Jennie-S
0

Ville bara önska er alla lycka till! Glad

emji
0

Hej igen! Visst fanns det ett inlägg av någon hur detta rent praktiskt/tekniskt går till. Jag som inte är speciellt tekniskt begåvad skulle vara tacksam om någon kunde plocka fram det inlägget igen. I övrigt ser jag fram emot kvällen med stooor spänning.

[Chakra]
0

#2 Välkommen ikväll!

Tack för att du hjälper till!

Kram

emji
0

#10  Tack snälla Hellas!! Det var precis den jag menade Glad

celeste
0

Hade inte turen denna gången men önskar alla lycka till…. kikar in som reserv ifall nån behöver  :D

EvaNy
0

#5   Önskar dej lycka till, Karis. Har själv haft förmånen att "ha" duktiga Ina123 .  Det var verkligen spännande och kul!  Glad

Eija
0

Önskar er alla lycka till, verkligen en minnesvärd stund……kram på er alla…..Måste även tillägga att Ina123 är duktig. Jag hade förmånen att ha henne som länk till "Over there"…..

Eija

Ina123
0

#5 Hej Camilla, det är jag som ska läsa av dig ikväll. Vi ses i den låsta delen kl 19 ikväll då, ser fram emot det och tack för att du ställer upp så jag får öva!  Kram / Cathrine

Tack också till er övriga för de härliga energier ni sprider och tack själva EvaNy och Eija Glad Kraam

Frejzan
0

#11 Tack ska du ha. Vi ses lite senare.

Kram

Britt-Marie
0

Jag blev avläsat av Thinka, hon är jätteduktig, fick även kontakt med en kär vän/släkting..

Ha en riktigt intressant kväll alla ni som skall vara med på detta ikväll.

Tack Thinka för förra Söndagen!

Britt-Marie

Karis
0

#16 Hej Ina, Det ska bli kulGlad. Fotot är 2 år gammalt men jag hoppas att det duger.

Vi ses om några timmar.

Kram Camilla

mona43
0

Vill passa på att tacka Zedd75 för förra helgens trevliga länkning, är till 95% säker på att det var min pappa Glad även om farfar också kunde vara trovärdig till viss del,  du var jätteduktig, tålmodig och lugn, det kändes jättebra Skrattande

Kram Mona

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Camilla-S
0

Manni och jag har sms:at varandra..vill bara skriva här oxå så ni vet att jag är med. Lycka till alla!! Kram Camilla

stina63
0

Lycka till alla och ha en riktig trevlig stund i kväll.

Kramis tina

Vibeka
0

Stort lycka till i kväll till er alla som övar!!! Ni är så duktiga sååååååååååååååå Glad

Pluppis
0

Jag önskar er alla ett stort lycka till!

Ni är jätteduktiga!

Kramis

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

[Hellas]
0

Lycka till allihop *L*

Clary
0

Stor kram o lycka till i kväll!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

sweethoney
0

Lycka till allihopa!

Kram

Amor vincit omnia

Ina123
0

#19 Det går bra med det fotot, ses om en stund :)

Elisabeth-J
0

Nu är allt klart så ni ska kunna se era trådar nu med en blå nyckel bredvid. om ni inte ser dom nu så tryck F5, eler Ctrl + F5, annars kan du logga ut och in igen. Hoppas att det ska fungera felfritt idag :)

Elisabeth 

Karis
0

Är kanske lite tidigt ut(börjar inte förren kl 19) men jag ser ingen tråd med mitt namn på. Har provar ctrl, ctrl+F5 och logga ut och in flera ggr men fungerar inte

Elisabeth-J
0

#30 Du finns med där så prova igen.

Elisabeth 

Karis
0

Nepp, ser inget med nyckel på.

wolfie
0

Lycka till allihop!

Elisabeth-J
0

Prova nu igen karis. Ser du bland kategorierna en som heter
Distanskurs övningar?

Jag tog bort dig och la till dig igen så det ska fungera.

Prova annars att starta om datorn.

Elisabeth 

Karis
0

Nu så, fick start om datorn, nu ser jag trådenSkrattande

Elisabeth-J
0

Hahaha vi postade samtidigt :)

Vad bra att du är med nu :)

Elisabeth 

Norrljus
0

#0 Varför blev det så få deltagare?

Elisabeth-J
0

#37 Alla tränar inte samtidigt och en del tränar bara på sina kurskamrater också innan dom går ut och övar på andra här. Så därför blir det bara några och det är också för att jag ska hinna med och finnas där vilket kan bli svårt med många samtidigt.

Elisabeth 

Mysan59
0

Hur gör man för att komma med på listan? Och om man kommer med, vad ska man göra då?