Vad var det som hände?
Jag har sovit dåligt i natt och kände nu på förmiddagen att jag behövde vila! Så jag lade mig i sängen men hade svårt för att koncentrera mig och ligga still!
Så jag tänkte prova på att meditera! jag har ingen aning om hur man gör så jag använde bara fantasin!
Såhär gjorde jag:
_Jag satt upp med benen i kors och andades med djupa andetag. Jag fantiserade att jag hade all min "dåliga" energi som en aura runt mig och samlade ihop den med händerna! Jag formade den till en boll/kula och sköt den ifrån mig. Så gjorde jag ett par gånger innan jag lade mig i sängen och hade armbågarna i madrassen och armarna sträckte uppåt och handflatorna mot taket (invecklat?) och fantiserade att jag samlade upp ny energi i mina handflator, god energi.
_
Helt plötsligt känndes det som om någon/något tog över mina armar och sakta började böja mina fringrar, alla utom lillfingret, mot handflatan som om jag skulle knyta näven.
Samtidigt såg jag framför mig i mitt innre ett kvinnoöga och kände en varm och mysig kännsla som om någon vakade över mig. Medan handens fingrar sakta böjdes började även ett ansikte träda fram och jag såg en mörk kvinna med en guldfärgad hårprydnad med stora blå pärlor i, liknande en sån som indiska kvinnor har.
_Det började även "trycka" i handfatorna som om någon masserade och set började stickas i händerna och armarna. Stickandet började även i fötterna när mina fingrar böjts klart och gick upp mot benen.
Mot slutet började jag även få rysningar som gick som vågor genom kroppen och det började stickas i gomen!
Helt plötsligt drogs den högra handen ner mot madrassen igen, långsamt, och efter ett tag även den andra. Kvinnan försvann och det kändes ett tag som om jag trycktes ner mot madrassen och kunde inte röra mig.
En sista rysning gick genom kroppen och jag kunde "ta mig fri" igen!
_
Själva upplevelsen var inte läskig, snarare tvärt om! Jag kom på mig själv med ett leende t.o.m!
Och nu när jag tänker efter så formades mina händer i samma form som jag har sett på bilder och på tv när indiska kvinnor dansar! Ska fota sen hur det såg ut!
Härlig upplevelse.
Du kommer säkert att få svar senare från någon som vet bättre än mig om sådana händelser. Men jag tror att du hade din guide med dig, som visade vem hon var. Om du vill veta vem det är så kan du ju be om namnet nästa gång du försöker.
Kram / Brittmarie
Ja det var det jag misstänkte att det var! Men man vill ju vara säker!
Puttar

Vilken stark och fin upplevelse du fick! jag tror att det var din Guide som du fick kontakt med och fick vägledning av 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#5 Ja det var första gången det har hänt för mig! Så det var häftigt! Jag har känt pirrningar i kroppen men aldrig sådär!