Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1224 ggr
signemo
0

Var för här på forumet?

Har funderat lite. :-)

Det gäller detta med inlägg rspektive ev. trådar vars enda skäl verkar vara att söndra, tala illa om,m.m- andra personer . Det kan gälla personer här på forumet eller någon annnastans.

Nu hoppas jag att Ni förstår att det är inte de inläggen eller trådarna där man respelterar varandras åsikt som jag pratar om. Vi kan alla ha olika åsikter.

Tillbaka till trådarna eller inläggen som är skapade för att såra, idiotförklara m.m

Vad är det som gör att dessa personer söker sig hit?

Är det för att få uppmärksamhet? Att folk ser en.

Intresset fins ju inte. Och om jag fattat rätt är detta en hemsida för de som är intresserade av det övernaturliga.

Ja menar, inte sjutton går jag in på tex Manchester United´s hemsida eller slätforskares hemsida för att tala om  fotboll eller släktforskning vore något jag inte är intresserad av och börja snacka skit om vad de pysslar med och tror på.

Ja det var lite söndagsfunderingar.

Var rädda om varandra

NancyAlke
0

Ett svar är väl att såna personer söker sig till forum som tar upp saker som "ligger lite utanför ramarna", det finns ju mera att hugga på då. Gå in på kolhydrater i fokus t ex, så upptäcker du samma sak… däremot inte på datorer i fokus t ex

signemo
0

Det kan säket stämma. Men visst är det lite tragiskt. Att de inte har något roligare att göra. Jag h¨ller då hellre på med saker jag tycker är kul. Tex. vara här

Var rädda om varandra

hinzidi
0

enig, signemo. Jag har undrat på det samma. Och också tenkt samme ligning som deg, jag har reflektert litt over vad det ville säga for meg, om jag gick til et ställe och gjorde samma saker som har vistes her de siste dagarna. Vad i meg hadde gjort at jag hadde brukt mycket energi på at krångla og tjata och var vrång at diskutera med. Och inte ens villa forstå at jag kanskje var lite vrång, he he.

Det er opplagt at det ville ha värt nåt annat som egentligen drev meg til att göra det, enn olikheterna i sig själva.

NancyAlke
0

Förmodligen får dom ut något av det här, uppmärksamhet kanske… Man kan bara lida med dem och deras förmodligen rätt trista tillvaro… om sånt här tjafs kan förgylla tillvaron så…

CissiM18
0

#0 Vad ska man göra, om inte protestera, när forumvärden ljuger upprepade gånger?

Mizzi
0

# 5  Om du inte tycker om hur forumet drivs så står det dig helt fritt att lämna det, ingen är tvingad att vara här.

signemo
0

Nu förstår jag inte?

Är det att forumvärden haft en åsikt och du en annan?

Har forumvärden påststått att du gjort eller inte gjort något?

Eller är det så att du har en annan åsikt ( och det har du all rätt att ha)  och mest kikar in här får att ställa till besvär.?

Jag jämnför fortfaranade lite med att jag skulle gå in på ex. MC Uniteds sida och argumentera för att de skall sluta tro att de kan spela fotboll. Helst borde de sluta.

Vad är det det ljugits om?

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

#5 Jag har tittat i dom inlägg du har skrivit här sen du blev medlem och inte är det så att du är här i ett gott syfte med tanke på det du skriver. Om du har något emot mig personligen så våga stå för den du är i så fall och gör det via pm!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CissiM18
0

#6 Det känns viktigt att låta andra få veta att Elisabeth Johansson är en lögnare.

Jane Lyzell är också en lögnare, liksom Elinor Hedlund.

[Hellas]
0

#5 Har du inte förstått ännu att ingen bryr sig!
Prata med trådskaparen om du vill få information, det har jag sedan tidigare skrivit, vad är det som är så svårt att förstå i de orden!

Förlåt jag vet att jag nu låter riktigt bitsk men jag blir arg när du dels kommer med orättvisa anklagelser som dessutom, indirekt, berör trådskaparen!

Elisabeth-J
0

#9 Vi är inga lögnare och vi vågar visa vilka vi är och det vi står för vilket du tydligen inte törs! Otroligt omoget och fegt att sitta bakom ett anonymt nick och göra personliga påhopp!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

#9 Tack där satt den, det är så skönt när Ni lyckas blotta Er själv.

rosmarin90
0

#9# men ge dig nu cissi

finns ett bra ordspråk

Den som sa`t han va`t

Alltså det man anklagar andra för det bär man på själv.

Acceptera att vi är många många nöjda medlemmar härinne, som börjar tröttna på allt tjafs.

signemo
0

Hej igen. Kanske var dumt att skapa tråden. tyvärr verkar det vara så en av er som svarar inte är ute efter annat än att tala illa, förtala Elisabeth med flera. Fårstår inte vad de gjort för ont. De gör ett kanonjobb, så vi andra kan vara här inne.

Du Elisabeth . Känner du att det spårar ur kan du närsomhelst stänga eller ta bort tråden. Tror inte det blir någon diskussion med respekt i.

Var rädda om varandra

Jennie-S
0

#9 Helt ärligt, det enda du gör är och skapar en trist stämning enligt min mening.. Otroligt tråkigt att du ska hålla på med personliga påhopp och mindre trevliga inlägg..

Om du nu ogillar så många här och inte verkar vara det minsta intresserad utav ämnena som finns här så varför vara kvar?

hinzidi
0

beklager cissi, men det er inget troverdighet i det som du skriver om her inne. Det er lite roligt faktisk…at du tör å oppföre deg sånn i et forum fullt av folk med evner ;)

[MargaretaA]
0

här har vi iallafall en skeptiker med balls nog att tala klarspråk - tänk om alla var lika ärliga Tyst

*lyfter på hatten*

[Hellas]
0

#14 Vågar vi verkligen ta bort eller stänga tråden Signemo, tänk om vi får höra om det om några veckor Förvånad!

signemo
0

Jo, visst vågar Ni. Ni har min fullmakt att ta bort tråden när ni tycker.

Stackars dem som inte har något roligare att göra en söndag, än att vara inne på sajter de inte tycker är trovärdiga och intressanta.

Nej. nu har jag bestämnt att Ni ska ta bort tråden eller stänga den. Jag vill prata om roligare grejer. Eller sätta mig och kika på min nya tarotlek.

Till er som mest är här för att sabotera föreslår, ta en långpromenad. Det är bra för humöret tror jag utan att veta.

Kram på er allihopa

Var rädda om varandra

Trisha
0

Jag är nog en lögnare, kanske…. för jag har ju skrivit en artikel om att hålla energierna.

Men idag känner jag mig väldigt trött och energilös.

Tillåter mig det och samlar energi för att få tillbaka inspirationen det innebär när jag umgås med människor som vill samma sak - nämnligen lyfta upp energierna och kärlekskraften i en värld som haltar betänkligt.

Vi kan tycka olika och prata om det, men det här fientliga får jag inte ut ett skit av.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Hellas]
0

Stänger tråden enligt trådskaparens önskemål //Hellas

Inlägget är låst för nya kommentarer