Minnen? Lr inte?
Vet inte rikigt hur jag ska förklara det här, men om ni förstår vad jag menar kan det vara kul att få era åsikter om det.
Min mammas morbror dog i sjukdom när jag var väldigt ung.
Jag har ett minne av det.
Jag är liten, kanske 3-4år, och jag står i en hall. framför mig i ett hörn mot väggen står två barn. en pojke och en flicka. dom är något år äldre än mig. Dom tittar inte upp på mig, utanstår bara ihoptryckta i hörnet med blickarna ner mot golvet. Jag vågar inte gå fram till dom, utan står kvar. I ett rum bredvid går min mamma in till sin morbror som ligger på en säng, för sjuk för att kliva upp. där inne finns också en kvinna, kanske hans fru. Jag uppfattar henne som kall mot mig. Ovänlig.
Allt jag ser, är som i en gammaldax film. Inte helt svartvitt, utan lite småbrunfärgad omgivning.
Saken är den, att jag har genom hela mitt liv trott att detta har hänt. Att det är ett av mina minnen. En dag nämnde jag det här för min mamma, och hon blev väldigt förvånad, för enligt henne följde jag aldrig med och hälsade på honom. Händelsen har alltså inte inträffat. Andra saker stämmer inte till hundra procent heller, som vart rummen stod lokaliserade, eller vilka barnen skulle kunna vara. Endå känns det så väl som att jag varit där. som om det verkligen hänt på riktigt.
Det kan vara en annan person som ligger på dödsbädden, men jag har alltid trott att det var den här mannen jag minns.
Kan jag, på något sett, besökt den här platsen och de här människorna, på ett spirituellt plan? varför i sånna fall? har fler gjort detsamma? 
Totemo!!
Jag tror att du har varit där..Kan du inte forska i de?
För när jag läser ditt inlägg, så får jag inte med om din Mor, säger att det var så?
DU!! Jag går o lägger mig nu..
Totemo Såv gott.
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Du kan ha följt det på det sättet, jag har gjort det många gånger, befunnit mig på andra platser och när jag har berättat efteråt vad jag har sett och hört så har det stämt. Du kan ha gjort en astralresa eller så kan det ha varit någon från andra sidan som visade det för dig. Barnen som du såg där kanske ville visa dig något?
Många av oss har ju sett och upplevt saker som barn som vi fortfarande minns väldigt tydligt och det är intressant när vi sen får svaren av våra föräldrar bland annat :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag kan berätta exakt hur jag var med till min gammelmormor på söndagskaffe och vad som hände…….jag har fått det bekräftat, problemet är att jag var inte ens född när min gammelmormor levde!
Det är väldigt alldagligt det jag minns och detta är absolut ingenting som jag fått återberättat.
Jag vet precis hur det var möblerar, människorna som var med är dock lite dimmiga!

Detdär som ni berättar om har jag också varit med om, men det har varit väldigt förvirrande eftersom jag inte varit född då eller så har det annars verkat som i en gammal film. Fast mycket verkligare.
Jag vet också att jag varit till helt andra alldagliga ställen, men mamma säger att jag inte varit dit
.
Därför är det intressant det som ni berättar, har någon av er också minnen från när ni var mycket små; tex när ni ser bilden från att ni tog era första steg, så börjar liksom bilden att leva, man minns vad som hände då just när bilden togs.
Jag minns när jag var 2 år och skulle promenera med mina föräldrar hållandes dem i händerna. Jag ville inte gå utan hängde mellan dem och de blev arga och sade att om du inte går riktigt går vi hem. Till slut fick vi lov att gå hemoch jag grinade mycket. Jag minns som det var idag att jag hade en vit kaninpäls med bårder med lappmotiv..likaså lappskor och mössa plus puff för händerna. Allt hade mamma sytt. Jag kunde också berätta detaljrikt hur lägenheten såg ut fast vi flyttade därifrån då och inga foton fanns.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Vad är en astralresa?
Gör du ofta astralresor?
#6 Det finns en del artiklatr kring astralresor, använd sökfunktionen så hittar du dem.

# 5: Intressant att du också kan minnas sådär detaljrikt, jag minns också detaljer och människor kring detdär första stegen fotografiet; dom satt där på huk, glada uppmuntrande ord, jag minns allt ur detdär grodperspektiv jag befann mig i ( ca 75 cm hög). Fåtöljerna i vardagsrummet var "jättehöga", jag minns att dom luktade och kändes sådär speciellt "fåtöljigt", små barn har ju ofta närkontakt med möbler på ett annat sätt än vuxna.