Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1142 ggr
Elisabeth-J
0

Kanalisering 7/9

På söndag kl 18.00 och 19.00 är det dags igen för kursdeltagarna att göra kanaliserings-övningar för er medlemmar här på ÖN.

Det går till så att ni som kommer med får tillgång till den låsta delen och en av deltagarna läser av dig genom ett foto, flera av dom försöker också att få kontakt med någon som du har på andra sidan och förmedlar budskap till dig. Jag finns med i trådarna och hjälper till där det behövs.

Om du vill och vet att du kan på söndag så skriv upp dig här i tråden.

Övningen pågår ca en timme och det är som sagt övningar för deltagarnas utveckling, en del har övat länge och andra kortare tid eller för första gången.

Det här är för att dom ska få öva så ni som ställer upp blir till en stor hjälp i deras utveckling.

På söndag f.m kväll gör jag en lista på er som har kommit med och senst söndag kl 14 måste du ha skrivit i den tråden så vi vet att du är med för det har inträffat att vi har fått ändra i sista minuten vilket inte blir så bra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[TotemoOmoshiroi]
0

Jag är tjatig, men jag skriver upp mig igen. Kanske man kan få andlig kontakt denna gång, eftersom det inte gick så bra med det förra gången. Flört

misel
0

Jag ställer gärna upp.

kram mia

Elisabeth-J
0

Jag har ändrat lite i texten för nu gäller två tider, en del börjar kl 18 och en del kl 19 så skriv gärna om det är någon av tiderna som passar dig bäst.

Elisabeth 

Soffe
0

Jag ställer gärna upp och jag kan båda tiderna :-)

Angel60
0

Jag vill gärna vara med, jag kan båda tiderna…

Kram

Frejzan
0

Jag vill gärna vara med.  Går båda tiderna.

Kram / Brittmarie

NancyAlke
0

Jag kan vara med och jag kan båda tiderna…

Karis
0

Jag ställer gärna upp och jag kan båda tiderna.

Kram Camilla

doddel
0

Jag ställer gärna upp hoppas någon kan denna gång.. Kan båda tiderna….

sweethoney
0

Jag ställer mer än gärna upp och jag kan båda tiderna.

Kram

Caroline

Amor vincit omnia

misel
0

Jag kan båda tiderna

kvinna76
0

vill gärna o kan både tiderna va ja vet nu:)

[mia-38]
0

Jag ställer gärna upp..kan bägge tider…

EvaNy
0

Jag ställer också upp, kan båda tiderna.

emji
0

Jag vill väldigt, väldigt gärna vara med!  Jag kan båda tiderna.

Jasmina
0

Hmmm, ganska många denna gång med… :o) men men kanske man kommer med ändå? I s f kan jag bägge tiderna!

Förväntansfull! Glad

Jennie-S
0

Åh vad kul! Jag är gärna med om det finns plats.. för mig spelar det ingen roll vilken tid eller så Glad

*Spännande*

MoonFairy
0

hejsan hoppsan!

Slirade in på kvasten lite sent ser jag…de regnar ju ute(!)

Jag skulle väldigt gärna vilja ha lite ande-kontakt - de andra som kommit har "vi" (jag å min familj) inte kunnat klura ut vilka de är tyvärr… (har varit me 2 ggr förut)

KRAM å blesses

minika
0

jag ställer gärna upp. kväll..

liaW
0

Jag kan oxå stå till förfogande om det skulle behövas.. Det var ju en som ville något som aldrig fick komma till tals sist ;)

kram lia

Elisabeth-J
0

#20 Det som hände då var att det kom någon som inte var till dig.

Elisabeth 

liaW
0

#21 Njaa.. jag undrar det jag.. :) Jag tror faktiskt att jag vet vem det kunde ha varit, kan nästan bara ha varit en person faktiskt.. OM det nu var till mig alltså.. Men denna person kom med sådan överväldigande ångest så Thinka sa att hon var tvungen att be denne person backa.. Så kan det ju vara ibland.

marfar
0

Jag vill gärna vara med!!! Söndag kväll

Norrljus
0

Vad är detta frågan om?

Vad behöver jag göra, om jag vill vara med?

Elisabeth-J
0

#24 Det finns att läsa högst upp :)

Elisabeth 

Pallin
0

Jag vill gärna vara med :)

celeste
0

Är gärna med också =)

Vibeka
0

Finns här på söndag klockan 19 om jag behövs Flört

Norrljus
0

#25 Jag tänkte mest på om man, som testperson, måste bete sig på något speciellt sätt mellan kl. 18 och kl. 19, eller räcker det med fotografiet och att jag kan göra precis vad jag vill?

Det finns ett speciellt problem för mig. Jag är adopterad från Sydafrika och var 10 månader när jag kom till Sverige. Jag vet inget om mina förfäder.

Det är väl bara med biologiska släktingars andar någon kan få kontakt?

Kiksan
0

Följer gärna med, då helst klockan 19!

silverfox
0

jag är gärna med helst kl 19

Elisabeth-J
0

#29 Nej det är inte bara dom biologiska, dom som du känner som finns på andra sidan och även släktingar och vänner till dina adoptivföräldrar kan komma.

Däremot om man vill vara med så får man inte vara anonym, så gör en liten kort presentation på din sida, du behöver inte skriva så mycket och ha ett foto antingen där eller i tråden i så fall. Men vi får se senare ikväll om du är med den här gången, annars kan du anmäla dig vid fler tillfällen för det görs varje söndag.

Elisabeth 

Susanne
0

Ställer mig i kö för både 18 och 19 tiderna.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Norrljus
0

#32 Tack för svaret.

Men du svarade inte på min första fråga.

Fråga 1: Ska man som testperson bete sig på något särskilt sätt eller får man göra vad man vill.

Fråga 2: Varför får just jag inte vara anonym? De flesta som anmält sig härovan tycker jag bara har ett förnamn eller en signatur. Att vara anonym innebär ju att ens hela namn inte avslöjas.

Fråga 3: Borde det inte räcka med att jag skickar mitt fotografi enbart  till den person som ska läsa av mig? Jag vill inte att mitt fotografi ska bli tillgängligt för vem som helst på Internet.

Elisabeth-J
0

#34 Det är ingen som får vara anonym, man ska skriva sitt namn och lägga ut ett foto som dom kan läsa av.

Det du ska göra den tiden är att vara delaktig i den låsta delen, hålla en konversation med den som kanaliserar.

Fotot ska vara inne i den låsta delen så det är inget som allmänheten ser.

Elisabeth 

minika
0

min foto finss i min sajt..räkker dett,

minika
0

jag kommer att vara vid datorn 16,30 framåt