Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 715 ggr
kybele
0

Så underbara undulater

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara säga att världens bästa inköp gjorde jag och min son för 2veckor sen… mer goa o roliga djur kan man leta efter.. vet de inte har med övernaturliga saker o göra.. men.. dom känns bara så rätt för mig… dom har lärt sig busvissla :) kram på er ha en bra dag

Mysan59
0

OK, ser goa ut. Men jag vet inte heller vad dom gör här på det okända Skrattande

Du kan ju lägga ut dom på Djurbilder t.ex. Oskyldig

Elisabeth-J
0

Bilden får mig att tänka på undulaterna som mormor hade i många år. Dom blev så tama så när dom skulle in i buren efter att ha flygit fritt så ropade man bara på dom med deras namn så gick dom snällt in igen. Mormor hade även lärt den ena att prata och den fågeln ville gärna sitta med och fika och satt gärna på armen eller axeln och pratade, väldigt sällskapliga och sociala var dom :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

Såååååå söta kybele, jag har aldrig haft någon, men syrran. och hennes var jättetam…..dom är nog så kloka dom med…..och huvudsaken är ju att dom gör gott för en…att man mår bra i deras sällskap…..

EvaNy
0

Jättefina undulater, Kybele !   Skrattande

Ayena
0

Så fina!

Undulater är mycket trevligt sällskap. Vi hade några undulater hemma i föräldrahemmet, men alltid en i taget. Om man vill ha en undulat riktigt tam ska den vara ensam. Men det är en fördel att ha två för då håller de varandra sällskap.

Lycka till med dem :-)

palsternackan
0

Så söta :D

jag får inte köpa en undulat för mamma och pappa -.- men de berättar jämt om deras gamla Moses, han verkade också vara jättetam! :D

härliga djur..

kybele
0

Dessa 2 är urgoa o efter bara 2veckor så pass tama att dom visslar efter mig då ja inte pratat med dom på ett tag och vågar komma närmare o närmare. Låter dom ta sin tid på sig.. och kan säga.. dom är en medicin för själen.. så goa o inteligenta.. fast neon (den gröna) måste lära sig pricka rätt på buren då han ska in igen… hamnar alltid bakom *S*