Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 2581 ggr
signemo
0

Sittningar

Kan man göra sittningar för tätt?

Strax för jul förra året gjorde jag en sittning. Kul. Fick kontakt med bl.a min vännina och även min farmor ( kom på det sen att det måste varit farmor.).

Nu i augusti var nästa sittning. Då hälsade min svärfar på. Jättekul.

Sen var jag ju med i söndagens övningar. Kanske en granne ville hälsa till mig)

Och i maj vid en övning, var nog min mans lilla farmor här. kanske har jag kommit på sen med svärfar, för hans bilar var med.

Är gärna med i dessa övningar igen.

Jag tycker ju detta är så härligt och roligt.

Har inga planer just nu på när jag vill göra en ny sittning. Man ska ju leva i nuet också. Flört.

Men mina fråga är om man av någon anledning, vilken vet jag inte, skall ha en viss tid imellan. Kan det bli för ofta?

Det viktigaste borde ju vara att man inte glömmer livet som man själv lever nu. Men är ju trevlig att få lite hälsningar från de man inte kan träffa här och nu också.

Var rädda om varandra

CissiM18
0

Signemo

I andevärlden finns ingen tid och inga geografiska avstånd.

Be mediumet att förmedla samtidig kontakt med din väninna, din farmor, din svärfar, din granne, din mans farmor och ev. andra som du önskar kontakt med.

Det blir mer praktiskt för dig att möta flera vid ett och samma tillfälle. Dessutom blir det ju mycket billigare för dig.

signemo
0

Hej. Kan så va. Men att unna mig de två sittningarna gjorde jag för min egen skull för att det var spännande och kul. Och jag gör det gärna igen. Har du prövat ?

En annan gång kanske jag unnar mig en halvdag på spa eller en promenad i skogen.

Var rädda om varandra

Njord
0

Nja…allt beror ju på hur många anhöriga och bekanta du har i andevärlden förstås….Cool Och samma "personer" kan ju komma med olika budskap vid olika seanser. Så det är nog svårt att det blir för mycket om du inte får mani förstås….och går en gånng i veckan eller nåt.

Då skulle väl i alla fall jag tycka att det var för mycket….Flört

[Hellas]
0

Jag tror också att man får känna efter lite själv över vad som känns lagom för som Njord säger, det får ju inte övergå till "mani!.

För många många år sedan när alla kroppsdelar ännu satt där de hmmm. var mest attraktiva (så länge sedan) så hade jag arbetskamrater som inte kunde göra någotning utan att gå till spådamen först.

Det handlade kanske mer om att de ville spå sig än att få budskap från andra sidan men det gick i det fallet till överdrift.

Åh med risk för att pka på moppo så tycker jag själv att det är lite väl överdrivet att ha med sig en pendel när man är ute på krogen eller på restaurang för att äta en god middag!

Tänk er att pendla över matsedeln….fast å andra sidan har man tur kanske pendeln hamnar över Champagnen fast då ska ju helst någon annan stå för notan *Ler*!

Men signemo, känn efter hur du känner det och kom även ihåg att de träningskvällar vi har på söndagar inte på långa vägar täcker in en sittning med ett medium "live!.

Kram på dig!

signemo
0

Hej igen. Vad det gäller mig blir det nog inte för ofta.. Vill unna mig den där spa Flört Överdrift av vad det än är är inte bra tror jag.

Låter ledsamt det där med att inte våga bestämma utan att kolla med spådam. Man bör kanske först ha tryggheten i sig själv. Vad vet jag.

Men nyfiken är jag . Så lite manisk i mina frågor och funderingar är jag.

Ha det så bra och kram på er

Var rädda om varandra

[Hellas]
0

#5 Jag tror nog att dina fötter är förankrade i myllan så det är nog ingen fara att det går överstyr tror jag.

Din nyfikenhet är bara att gratulera till, varför inte gå en egen liten medial prova på kurs eller liknande,

Tuva-Lena
0

Du glömde mig signemo! En sittning till alltså, men det kan bli så när dom blir många…och det var lilla farmor det! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

signemo
0

Vännen. Visst det stämmer. Jag börjar nog bli virrigSkrattande. Tror ni jag behöver koja. Behöver nog farmor som håller eda på mig.Flört

Var rädda om varandra

Erika-A
0

Till CissiM18!

Ska bara tillägga att vi som medium inte bestämmer i förväg vem som kommer. Dessutom så är det inte som en telefonlina upp till andevärlden där man bara kan säga; hallå kan farmor, mormor; den och den komma…! Ibland kan det komma flera under en sittning vilket är vanligt men inte alltid så. Andevärlden skickar oftast ut den person som sittern behöver just för det tillfället eller det som ska förmedlas. Kvalitét är viktigare än kvantitet. Glad
Ville bara förklara detta.

Ska också tillägga att det inte finns någon gräns eftersom det kan komma olika andar varje gång. Man ska känna vad som känns bäst för en själv och lita till sin egen bedömning.

Mvh.
Erika

Njord
0

#9 - Ja, jag kan bara hålla med i det du säger. Man vet aldrig vem som kommer, och man kan inte garantera något.

Men de som kommer är ju de som ska komma i alla fall. Dock inte alltid den som sittern vill ska komma…..Oskyldig

CissiM18
0

#9 Hos de två olika medium jag anlitar får jag ange upptill 4 personer. Sedan förmedlas kontakt. Det har fungerat bra alla gånger, utom en.

Erika-A
0

#10 Nej, det är inte alltid som det kommer den som sittern vill ska komma!
Om du får ange personer är min fråga säger du det till mediumet då? I fallet där du säger det högt så kan det vara så att mediumet läser av dig Phsycic vilket inte är en länk på det sätt som det ska vara. Man kan ha önskemål om personer och javisst ibland fungerar det.
Du skriver att du får säga 4 personer och för mig låter det lite konstigt. Då vet ju mediumet i förväg vilken kontakt som ska förmedlas och kan på så sätt läsa av dina energier. Om det är så som du säger.

Ibland kan det komma flera under en sittning men det är inte alltid så. Det beror lite på hur lång tid ni har på er. Alla medium jobbar olika vad det gäller tider m.m.

CissiM18
0

#12 Jag får gå in i ett avskilt rum och koncentrera mig på personerna under 10-15 min. Då "säger" jag deras namn tyst för mig själv.

Erika-A
0

Ok, som sagt så är det ändå inte någon garanti för att dessa personer kommer ändå. Det bästa är ju att fokusera på dessa personer innan men oftast kommer den person som behövs vid varje enskilt tillfälle.

CissiM18
0

#14 Som sagt var har det fungerat alla gånger utom en. Den gången var lite lustig.

Men jag vill inte berätta om det förrän jag frågat det mediumet om jag får. Även om jag inte nämnt några namn tycker jag det är bäst så.

Njord
0

Erika-A - Det där du skrev i inlägg #12 om att ange/önska fram vissa andar var väl inte till mig hoppas jag!

För det är helt främmande för mig, ja sinnessjukt bedrägligt nästan! Förvånad

Erika-A
0

#16 Oj, förlåt att jag skrev 1#10. Nej, nej det var absolut inte dig jag menade!!!! Glad
Jag svarade CissiM18:s inlägg!

Erika

Njord
0

#17 - Jag trodde väl det…..GladOskyldig

Klockren
0

#15 Jag hoppas att du kontaktar mediumet och sedan berättar för oss vad som hände, om du får tillstånd till det.

CissiM18
0

#19 Har kommit hem efter en jobbig dag.

Jag fick tag i mediumet och fick tillstånd att berätta.

Av personliga skäl ville jag få kontakt med Sune Mangs och Sonya Hedenbratt.

Mediumet förmedlade kontakt med Winston Churchill och Golda Meir.

Så det var ju lite fel.

Klockren
0

#20 Det var som fan!

Vad hade Winston Churchill och Golda Meir för budskap då?

CissiM18
0

Churchill och Meir hade information angående Mellanöstern, men jag fick instruktioner om att inte säga vad det gällde före den 10 oktober 2014. Så jag får vänta.

Tyvärr, så är det.

Erika-A
0

#21 Du får ursäkta men detta låter flummigt i mina öron CissiM18.
Det är sådant här som gör vårat arbete som medium mindre trovärdigt i en skeptikers öron tyvärr. Att låta dom från andevärlden förutspå någon slags profetia tror jag inte på.

Jimmy-Ottossn
0

Ja detta låter minst sagt inte seriöst!!!! detta är precis vad som kallas flumm innon bland medium..