Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 2113 ggr
MariaJ
0

Innan/ efter gruppseans

Jag skulle vilja höra med alla er som jobbar som medium om ni har länkat er redan på dagen om ni ska ha en gruppseans på kvällen ? Jag hade en gruppseans som gick mycket bra i lördagskväll, men jag känner att jag blir så tömd redan på dagen innan gruppseansen har varit. Jag vill vara Maria på dagen, och jobba på kvällen.. men det fungerar inte. Jag får kontakt och budskap redan på dagen ifrån andevärlden.

Är det min nervositet eller osäkerhet som gör att jag vill ha lite på fötter innan jag börja eller upplever ni också att ni har det så innan en gruppseans eller storseans ??

Jag har också väldigt svårt att släppa seansen efteråt. Jag kan känna att jag tänker på hur jag levererade, vad som kom igen, vilka som kom om jag uppfattade dem rätt osv… Min deltager var jättenöjda och det var i de flesta fall klcokrent,, men varför fortsätter jag då att mala detta..Jag kan ha det i 1 dygn efteråt, och t,om drömma om det på natten.. Hmmmm,,, Visserligen i positiv riktning, men dock ..

Jag har haft gruppseanser jättemånga gånger, men jag tycker nästan att jag är värre nu än vad jag var för 1 år sen.. Då kunde jag släppa. Kanske det är för att jag har kommit ut med mitt namn på ett annat sätt, och då känner lite prestationsångest.

Det är jobbigt att ha det såhär, så jag funderar på att inte längre vara en länk i de sammanhangen utan att endast arbeta som healer och regressionsterapeut och med kursverksamheter. Jag är kanske inte ämnad för seanser längre.

Jag hoppas att ni vill berätta hur ni har det innan och efter era grupp/ stor seanser.

Kram och ljus till er alla..

Tack !!!  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0