Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medlemspresentationer
Läst 798 ggr
Jennie-S
0

Halloj allesammans!

Ramlade in här när jag satt och sökte information på nätet efter att känslan av att ha besökare här hemma emellanåt blivit starkare och oftare.. Tyckte detta forum verkade väldigt intressant så va tvungen att bli medlem!
är helt ny och grön inom detta område och vet i princip ingenting men är intresserad och nyfiken Glad

Ska ta och försöka komma igång och hitta runt lite mer, kommer lite info om mig på min info imorgon när jag e lite piggare Cool

En lite snabb fråga som jag kom på nu när jag skriver detta.. vad innebär betygsättningen? när brukar ni bocka i den?

Hoppas ni vakna har en trevlig natt och ni som sover, sover riktigt gott! =)

Elisabeth-J
0

Välkommen säger jag även här till dig Jennie! Glad

Ställ alla frågor som du vill här! Betygsättningen brukar jag själv inte använda men några tycker att det är roligt att veta om sin tråd är intressant. Man använder den till att andra får rösta på trådens innehåll.

jag är vaken några minuter till men sen är det dags att hoppa ner bland kuddarna. Det har varit en jättetrevlig kväll här på forumet med många skratt vilket höll mig vaken som tur var Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

Välkommen Jennie-S…..

Jennie-S
0

hehe tack ännu en gång Elisabeth!

Har bara utav den lilla stund jag vart här tyckt att det både är intressant och roligt så mig lär ni få se mer utav Glad

Ska också ta och försöka slita mig härifrån och få mig lite sömn, hoppas du sover gott och drömmer sött =)

Natti på dig! Kram

Erika-A
0

Välkommen Jennie! Glad

maiya
0

Välkommen till ÖN,Jennie!Glad

sandra1977
0

hej hopp jennie,välkommen!!

Happyspirit
0