Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1389 ggr
virran
0

varför?

har en liten fråga,jag tror jag har råkat

få med mej en ande hem,eller flera,

undrar varför och hur,vad vill dom ,den

mej och hur blir jag av med dom?

Elisabeth-J
0

Om du tror att det är så så råder jag dig att ta kontakt med ett medium i din närhet som kan hjälpa dig.

Berätta gärna varför du tror att du har fått med dig en ande eller fler.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

virran
0

det är en lång historia,har alltid varit varit mottaglig för spöken sen jag varit liten,har det funnits spöken,har dom spökat!men jag har aldrig varit med om att dom följt med hem!för ett och ett halvt år sen datade jag en kille som hade en ande,han hade aldrig märkt det,men jag kände det direkt,sov där ett par gånger,han visade sej och förde lite liv när jag var där,spöket alltså!det tog slut mellan killen och mej och jag trodde jag skulle slippa nåt mer spökeri,för jag har bott här i fyra år innan och det har varit lugnt och trygg känsla.kanske ska säga att jag lider av Sömnparalys och har gjort det sen jag var liten,har legat i koma,visst har man hört saker om kring mej men vetat att det kommit från huvet,men oftast händer inget!efter det tog slut så var det lungt i nån månad,sen en natt kände jag att nån låg och höll om mej när jag låg i mitt tillstånd först trodde jag inte det var nåt,utan nån sjuk dröm,nästa gång händer samma sak,gången efter så känner jag att nån trycker in fingar i sidan och jag får ont,jag ligger aldrig på mina händer + att man kan inte röra sej i Sömnparalys,gången efter det börjar verkligen undra om jag är knäpp,jag känner att någon ligger bakom mej och jag hör helt plötsligt en killes röst som pratar med mej eller renare sakt försöker,men han blir lite sne när jag inte svarar!det här händer en gång till,samma kille försöker prata med mej,men jag tror ju att det är en sjuk dröm och vet att jag bara behöver få upp mina ögon så är allt borta,men den här gången var det som jag fick upp ögonen för tidigt,han han inte avlägsna sej,utan jag känner energi stiga upp ur mitt täcke,fick en smärre shock,låg och kände det en stund och fick panik och började skrika och sparka på mitt täcke och när det kom ner så var det mitt täcke igen!efter dom upplevelserna började jag undra vad det här var,var lite för verkligt!jag sa lite på skoj att han fick göra nåt mitt på dan i stället,kanske inte skulle bli lika rädd då,tydligen lyssnade han,när jag minst anade det,ett par veckor efter,var det nån som tog på min rygg när jag låg i sängen,en annan gång blev jag kittlad i sidan efter det så kände jag att jag var tvungen att berätta för en kompis för jag började bli lite rädd.efter att jag pratat av mej med min kompis skulle jag ta en öl med min kusin,sa lite på skämt när jag gick att du kan väl visa mej ett Tecken på att du verkligen finns och sen gick jag!jag hade ett par skor,du vet gympadojer utan häl som man bara glider i,sulorna på dom hade glidit in i skorna,dom var röda och skorna var svarta,noterade när jag gick att dom stog på sidan av min dörrmatta och sulorna glidit in!när jag kom hem efter min öl fick jag en shock!!skorna stog fint placerade framför dörrmattan,ena sulan var fint utdragen och placerad brevid ena skon och den andra satt fast i skon som den gjort när jag köpte dom!sen dess har värme ljus tänts av sej sälv,det har bankats i väggar osv.har sett honom i en dröm,han är ganska harmlös,det har känts som han respekterat mej,han har gjort vad jag bett honom om,det är dom andra jag inte gillar!dom har jag plockat upp från andra ställen,kan man göra så och varför händer sånt?

Elisabeth-J
0

Jag tycker att du ska ta kontakt med ett medium som kan hjälpa dig med att reda ut vilka det är, vad dom vill och framför allt varför dom gör så här mot dig. Jag förstår att det är jobbigt och obehagligt och det här ska du inte behöva ha med dig. Bland artiklarna här finns en mediumlista över rekommenderade medium, du kanske hittar någon där, annars kan du höra av dig via pm så ska jag hjälpa dig att hitta någon i din närhet.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus