Vf accepterar dom mig inte:(:(
Hejsan, nu e jag ILLA UTE på häxor i fokus ENBART att jag valt den mörka sidan VF kan de inte acceptera mig, VARFÖR får jag inte följa mitt hjärta utan å bli attackerad kram på er alla underbara mönniskor på ÖN
Vännen, jag tror inte du följer ditt hjärta om du väljer den mörka sidan (som jag uppfattar den i alla fall). Den mörka sidan talar snarare till egot och den sårade stoltheten. Själv har jag aldrig riktigt förstått varför man väljer mörkrets vägar, när man kan välja att försöka göra så gott man kan i ljusets tjänst?
Jag ber för att du ska välja det du också - det kommer göra dig mer gott i det långa loppet.
Varför häxorna inte kan acceptera dig (fast jag tror det egentligen inte är dig, utan snarare din inriktinign de inte kan acceptera) vet jag inte - den frågan bör snarare ställas där väl?
KRAM!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
År man med på internetforum så tar man en risk att inte alla säger det man vill höra.
Du har fått mängder av goda och kloka råd plus en mentor som du bad om…
Vad är ditt problem nu dc?
Dom hackar på mig fortfarande jag blir ju jättelessen å förbannad, I det här inlägget bad jag inte ens om råd utan bara frågade om en mentor, men nej då får man på sig en massa skit:(:((Naturligtvis inte alla som althea elr kiova elr alimatira elr vad hon hette tusen tack till dom:):)
DC….gumman!
Du har ju även frågat här hos oss vad vi anser om den svarta magin och jag vet att Du länge pratat och frågat om just detta och alltid fått goda råd + information om vad som händer när man bestämmer sig för att vandra den svarta vägen!!
Man får igen…fast flera gånger om!!
Jag tycker att du nu har ett solklart bevis för hur det blir…….och du har ju ännu inte utövat svart magi!!!
Det Du har gjort är att tala om att Du bestämt dig och bara det slår tillbaka trefalt!!
Det är så det fungerar och det är ju något du själv väljer!
Väljer man den ljusa vägen så får man dubbelt tillbaka!
Väljer man, som du gör, den mörka vägen, ja då hamnar man i den situation du nu är i och då har du bara tagit första steget!
Det är hemskt tråkigt detta men du väljer själv hur du vill bli bemött men räkna inte med glada tillrop på den väg du är på väg att välja!
Ärligt talat hade jag blivit ganska bestört om de hade tyckt detta vara en god fin idé!

Jag har läst tråden på häxor och DC, jag ser inte att dom inte skulle respektera dig men det är många som har velat få dig att förstå en längre tid och har försökt hjälpa dig, det är nog mer så att man inte vill acceptera ditt val och det är bara för ditt eget bästa, men du gör som du själv vill, vi är många som har försökt hjälpa dig men du måste själv gå den väg du vill och kanske måste du möta mörkret på det sättet för att sen se ljuset. Det känns hårt när jag skriver så men jag vet att även fast vi försöker hjälpa dig så tar du till dig av det du själv vill. Det kan vara så att du efteråt ser den vägen som ett stort misstag men vi lär oss alla av sånt också, tåkigt bara att du ska gå den vägen när det finns så många andra bättre alternativ. Allt har en mening och är det så att du är i en jobbig svacka så kan det vara svårt att se positivit och se det positiva som räcks fram. Jag önskar dig all lycka till på din färd men jag säger det med ledsamhet för mörkret är ingen glädje för någon.
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
tack så mkt:):) Det tål å tänka på
Jag har inte varit så aktiv här på sistone och undrar bara vad du menar med att du väljer den mörka sidan? vad innebär det? Och varför om man får fråga? Jag är inte ute efter att göra dig förbannad eller lessen, undrar bara vad du menar. Det låter ju inte särskilt trevligt..
kramar
Jo, jag vill skada folk som gjort mig lessen/arg
Dels att jag känner mig makthungrig samt att jag e ett ego så ligger det till min goda sida e bara en förklädnad:(:( kram dcpower
#8 Jag har oxå följt lite av vad du skrivit, och tror att detta handlar om mycket mer än svart magi, vill gärna att du går in och läser på healing sajten inlägget som heter Kärlek-hat… där man kan förstå lite mer om sitt ego, Kram Fia

Men dc då är du ju inte ett dugg bättre än dom. Men visst kör på, men jag tror inte att det gör dig lyckligare.
Kram
Ja, det ska jag göra:):)