Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 341 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 2/9

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0

Ja vet inte om detta klassas som ämnet.

Men jag har varit ute en bra stund med hundaran, Utan att tänka på Björnen som vi har här nere.

Det är posetivt för mig, o jag känner mig nöjd.

Bear 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

NancyAlke
0

Jag har ju flyttat som nog alla vet. Det känns såååå underbart när man känner att det finns folk som bryr sig om mig här!

I går kväll ringde min chef och undrade hur det gick… Jag var just då jätteirriterad och berättade om att flyttgubbarna vägrade att bära upp en hylla som var för stor så den var tvungen att monteras ner för att gå upp för trappan, så de parkerade den nere i trapphuset. Dessutom krånglade alla mina lampor och det var nästan omöjligt att få till nåt ljus i lägenheten, så flyttgubbarna pytsade saker i blindo… eftersom det var sent och mörkt.

Chefen kom hit med lite lampor så det blev ljust i går kväll och i morse bad hon två av mina arbetskamrater att hjälpa mig att få upp hyllan i lägenheten, och de kom som två oljade blixtar hit!!!… Helt underbart kändes det!!!!

Maria-67
0

Ett meddelande på mitt p.m angående en länkning jag gjorde till Mills.Hon var jättenöjd för detta.

Soffe
0

Ett telefonsamtal har gett mig Glädje och Inspiration idag Glad

[Chakra]
0

Känner glädje över ett "jobbmöte"!

Inspirerad blev jag i väntrummet på Vårdcentralen då andevärlden villa vara med, men jag fick be dom om lugn och ro just då!Glad

wolfie
0

Jag läste för en liten stund sen en sån intressant o bra tråd här så glädjen steg flera meter igen!!Har känt mig så konstigt låg i flera dagar!!

signemo
0

Jag är glad för att solen varit framme idag, att snart är alla fönstren insatta, sen kommer ju efterarbetet till förståss. att jag mår bra och att det är så kul och givande att sitta här vid ön.

Var rädda om varandra