Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 547 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 2/9

Här har vi varmare än igår, nu är det mulet ute men det är 10 grader och det ser ut som att solen håller på att spricka fram. Enligt prognosen ska det bli sämre väder till kvällen vilket inte blir så roligt för barnen som ska ut och fiska kräftor, men med varma kläder blir det bra, sen har dom en eld som brinner så dom kan värma sig.

Annars har jag ledigt idag så jag ska städa och tvätta :)

Önskar er alla en härlig tisdag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ina123
0

Godmorgon, mulet och grått här, önskar er en bra dag alla :)

maiya
0

Godmorgon till er alla här på ÖN. Här är det en gråmulen morgon.

Önskar er alla en bra dag.

FiaH
0

Godmorgon från ett solstrålande skåne. Önskar alla en bra dag. Kram

MariaJ
0

Godmorgon alla glada människor.. Här är det sol och härligt. Något kallt kanske, men det värmer solen upp under dagen.. Kramis

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

[Chakra]
0

Godmorgon! Här skiner solen, men det verkar blåsa mycket!

Ska snart ut en stund! Ett möte bland annat inbokat idag, och jag känner att det inte är "min dag"

chik
0

God Morgon!!

Här i norra halland så skiner solen, men det ligger mörka moln i kantan på himelen …

Jag önskar er en trevlig dag..

Crabby Crab Lobster 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Marina2
0

God morgon! Nyss inkommen efter en strandpromenad där hunden badade.Hon älskar (som sin matte) att bada! Lite sol men mörka moln samtidigt så regn blir det här till kvällen.Ha en bra dag alla!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter en väldigt varm dag igår damp plötsligt hösten ner..det blåser och regnar för fullt så nu sitter jag i värmen och tittar på buketten jag tog in i går.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Manni
0

God morgon från ett iskallt norr! Än är väl snön några månader bort, men hösten är definitivt här. Har börjat morgonen med en kopp kaffe och ett Spidermanpussel :) Är hemma med fyraåringen idag, så vi fortsätter nog dan med att leka. :)

NancyAlke
0

Godmorgon alla! I dag sitter jag i min nya lägenhet i Mariestad… Har hittat en säng, mikron och en kaffekopp… kopplat in tv och dator… så nu klarar jag mig ett tag Flört

Zenobia
0

God morgon på er alla från ett grå mulet norrland. Har tagit fyraåringen till dagis och har just kommit hem. Önskar mig lite mer egen tid men det är inte det lättaste med en  9 månaders som kommit på hur man tar sig fram och ska smaka på allt Glad

Hoppas alla får en fortsatt  bra dag!

stina63
0

Godmorgon till er alla på ön.. Solen skiner och det är en fin dag idag

Sänder mina tankar till min farfar som fyller 99 år i dag..

kramis Tina