Ufon
jag skrev ju i en tråd om stjärnor härom kvällen, att det var starka energier i universum. Nu har flera hört av sig till mig och berättat att dom har sett märkliga saker, dom tror att det kan röra sig om ufon då det har varit större och rört sig tyst och konstigt. Har någon mer märkt av något som skulle kunna vara ufon dom här dagaran?
Det är så intressant med allt som sker nu 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#126" />
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#1 Va???? har du blivit fångatagen av dom 
Elisabeth
Värsta partyt! Mycke GEvalia!

#3 Härligt!!! Berätta gärna mer 
Elisabeth
han kom och
kom också:-)
sen blev de vist lite brottom- så de sa
och sen så
drog dom och lämnade
och sa att det var deras nu? 

*asgarvar* Så nu är du ett ufo Jane? coolt 
Elisabeth
Jag och maken har sett mycket märkliga saker på natthimmelen. Det vi först trodde var sateliter, har plötsligt skjutit sig ur sin bana, blivit mindre och börjat backa och zick zacka, 

#7 Det du beskriver med zick-zack och snabba häftiga rörelser har fler observerat :)
Elisabeth
Har även jag sett nåt sånt. Trodde att det var en stooor rödgul stjärna, men den rörde sig. Och sen när den stannade, bara tjoade jag och släppte mattkassarna ( varit ute och hade handlat) och sprang in till min dåvarande man…. Skrek - Ut på balkongen och kolla!!! han gjorde så, såg en aning förvånad ut..men avfärdade det senare med sateliter osv….
Men NEJ sateliter har jag sett förr. Denna ökade far och satnnade osv…
Vad det nu var, vet jag inte..men kändes coolt :-)
#0 Vart nånstans är det som folk har sett detta?
Här har då bara varit moln och regn. Kom 35 mm i går, så någonting på himlen har inte jag sett. Men däremot "stjärnorna som snöade". Kollade även i går o såg dom då med men i dag när jag var inne i Östersund såg jag inga, så antingen var det över eller oxå längre norrut. Vad vet jag.
Spännande att höra vad ni andra upplevt.
Jane - hur var det att flyga tefat då???? *garvar*
Kram / Brittmarie

# 11 Vad är "stjärnorna som snöade" för något?
När jag tittade upp mot den molninga/regniga himlen såg det ut som små lysande korn som dansade runt ungefär som snöflingorna gör. Kornen var ungefär som när man tittar på en stjärnhimmel men några stjärnor syntes inte.
Ungefär så…

Hos oss har det tyvärr regnat och varit mulet och jag och min familj bor ca 12 mil väst om Östersund.
Men häromveckan åkte min man och son med bil på kvällen och när de kom hem - det första de sade var -"vi har sett ett ufo"!
En färgad ljuspunkt, hade snabbt rört sig fram och tillbaka och hit och dit. Inget de sett tidigare….!
(Men apropå det, när vi var nyinflyttade här i lilla fjällbyn i juli -05, såg mina 3 barn, något som de fortfarande refererar till som Ufot, något som flög över fjället och rörde sig fram och tillbaka, ljudlöst - tyvärr missade jag det, f-n oxå).
Har haft lite annorlunda drömmar de senaste nätterna, senast dröm med en karta av ljuspunkter mot en mörkblå bakgrund. Fattar nada. Hara Ni drömt annorlunda? Skulle vara kul att veta!!
De där "stjärnorna som snöar" har jag sett hur många gånger som helst hela mitt liv. Det är väldigt vackert och kommer oftast när jag är utomhus. Det liksom glittar som dansar :)

JA, det ni har sett är ju Ashtar Command och de intergalaktiska trupperna som förbereder sig och jorden för den stora uppstigningen (Acension)..typ!
Men alla får ju välja själva om de vill med förstås…..
Det låter väl skitflummigt med vårt vardagliga ytliga tänk, men själv är jag helt inne på detta…..
*hehe* Allt är möjligt, om du tror!
"Det vackraste vi kan uppleva är det oförklarliga.
Albert Einstein" (1879-1955)
Okidiki Albert! Here we come" 

Ha ha ha.. Jane har varit inne på Uj å "snott" våra "smileys"! *asg*
Har inte märkt något just nu men dom två sista åren har jag sett "udda" saker!
Jag såg i våras som en flera meter lång upplyst "trollslända" som försvann på 2-3 sekunder! *jätteskumt*
Sen har jag sett dettat "kristallregn" som flera pratar om… i omgångar. Det känns som typ "sockerdricka" för mig när det regnar ned!
#17 snott och snott - lånat lite bara
de liksom villle vara med här!
Efter de åkt hade vi en fantastisk regnbåge! här!
Tyvär har jag inte märkt av några ufon eller intelligenser som dom vill kalla sig för..jag känner en tjej som är väldigt intresserad av ufon och brukar ha bra koll på dessa. ska höra med henne om dom har varit/är här?..

Här är några kul länkar för både troende och skeptiker:
http://www.nationalarchives.gov.uk/ufos/

#18…Jag skämta bara gumman! Dom e för alla! Låna på bara! Det är bara kul! 
#21 Jag viste väll det