OT. Önskningar slår in.....
I en tråd tidigare, så skrevs det om önskningar som slår in om man verkligen önskar det………Detta har hänt mig nu ….
Eftersom jag dels var relativt nyinflyttad och sen råkade ut för en bypass op. strax efter, så kunde jag inte ge mig ut i skogen på hösten och plocka denna underbara skogens guld…"Svampar"…och nu igår satt jag åter igen och längtade och önskade att jag snart skulle ha möjlighet att gå ut för att dels hitta dessa, och sen bara plocka utav glatta livet……..
Då kommer min goa granne med en påse av kantareller, och frågade om jag ville ha, för hon hade så fullt nu……Jag blev så glad och tackade henne av hela mitt hjärta…..jag la in dom för vi var på väg till min yngste son……
Väl där så kommer han ut och hälsar medans hundarna får springa av sig en stund, då går han till sin bil och kommer mot mig med en stor korg full av kantareller…..och frågar…vill du ha lite svamp mams, för vi har fulla frysen nu och orkar inte rensa mer…….då blev jag nästan tårögd….
Visst är det halva nöjet att få plocka dom själv….men nu har jag ju inte kunnat, och jag äääääälskar svamp, helst kantareller…..
Idag satt jag sen ute och grovrensade dom och då kom denna tanke upp….men,….jag fick ju mina svampar som jag längtat efter så in i baljan…..
Så visst slår väl önskningar in om man bara önskar riktigt, riktigt mycket….

Vilken fantastisk gåva! Tack för denna underbara berättelse om dragningskraften :) Det kommer så snabbt nu det vi önskar vilket är så fantastiskt :) Det kan ibland ske på någon minut bara. Nu får du få njuta av den goda svampen trots ditt förhinder av att kunna gå i skogen, vilka fina personer du har runt dig som ger dig detta.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja, på någotvis så har jag bara mött underbara goa människor nu för tiden…helt otroligt…självklart så är ju barna underbara hur det än är … men något har hänt i min värld som jag inte kan begripa…visst har jag väl haft lite dispyter med en läkare för några månader sen……men något har vänt…..förr så var det nästan alltid något som var tungsint och jobbigt bland folket runt mig, en fick liksom stötta och finnas till för dom….
Men nu är de flesta positiva och glada, och då blir en annan med så himla glad…och att alla är så hjälpsamma….fattar nada….
Och som du skriver, önskningarna är verkligen snabba…..ja, jag mår så bra i själen….är så lycklig liksom, svårt att förklara….
Vilken härlig manefestation- tack för att du delar med dig!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#3, ja, jag var bara tvungen liksom….ville visa att det finns positiva saker runt en, och bara man vill så går det…någon hörde mig……