Dagens 1/9
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Dagens humör: Okej Dagens borde: har rensat i trädgården på ogräs Dagens frisyr: vanliga Dagens klädsel: byxor och blus Dagens väder: blåsigt men sol då och då Dagens planer: har varit på stan Dagens materiella, vill ha: Hmmm måste tänka Dagens längtan: mina små bebisar Hugo Och Anton Dagens tanke: Ett år till nästa semester Dagens middag: får se vad jag har i frysen Dagens tråkigaste: Eon har stängt strömmen hemma mellan 7-18 den 1 till den 3 september. Ska byta mätare i huset Dagens personer: går till min farfar som fyller år i morgon Dagens irritation: Dagens låt: Finns många Dagens glädje: Dagens inspiration: Vi alla här på ön och på kursen

Dagens humör: Ganska bra, men är förkyld och har ont i huvudet Dagens borde: Inga borden Dagens frisyr: Nytvättat, nöjd Dagens klädsel: Kjol och jumper Dagens väder: Det börjar klarna upp nu, 18 grader
Dagens planer: Skriva ett brev till en brevvän. kanske ta en lite kortare promenad Dagens materiella, vill ha: Ett skåp inne på Dagens längtan: Att bli av med förkylningen Dagens tanke: på det jag fick uppleva igår kväll Dagens middag: Har ätit det som blev över igår, fläskfile´ Dagens tråkigaste: Förkylningen och huvudvärken Dagens personer: Thinka som gjorde en sån bra avläsning av mig igår och fick kontakt från andra sidan av en kär vän/släkting Dagens irritation: Dessa poppupp som kommer upp på datorna Dagens låt: Anna och mig Dagens glädje: Har pratat med en massa släkt och vänner på telefon Dagens inspiration: Solen har kommit fram..

**Dagens humör: Neutral.
Dagens borde: Laga mat.
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens klädsel: Svarta byxor och vit kort skjorta.
Dagens väder: Soligt men kyliga vindar.
Dagens planer: Skriva brev.
Dagens materiella, vill ha: En tröja med pingvinärmar, stickad.
Dagens längtan: Efter min fd. kille.
Dagens tanke: Tänk om.
Dagens middag: Tacos.
Dagens tråkigaste: Min sjukdom.
Dagens personer: Linda.
Dagens irritation: Min sjukdom.
Dagens låt: Takida.
Dagens glädje: Linda som flyttat till stan igen.
Dagens inspiration: Min mamma.
**
Dagens humör: Glad, lugn och avvaktande**
Dagens borde:** Vilat ryggen mer**
Dagens frisyr:** Kort och nytvättat**
Dagens klädsel:** Linne och jeansDagens väder: Solen kom hit också**
Dagens planer:Bara ta det lugnt
Dagens materiella, vill ha:** En skrivare som man kan lita på**
Dagens längtan:** Och nattens förväntan**
Dagens tanke:Undrar vad jag gör om ett år?
Dagens middag:Omelett
Dagens tråkigaste:---
Dagens personer:---
Dagens irritation:---
Dagens låt:Många idag
Dagens glädje:** Att vildvinet på huset börjar ändra färg**
Dagens inspiration:** Ingen idag

**Dagens humör: Glad
Dagens borde: Hänga upp tvätten
Dagens frisyr: Usläppt
Dagens klädsel: Mysdress just nu
Dagens väder: Soligt och vackert väder idag :)
Dagens planer: Hjälpa Robin med läxan
Dagens materiella, vill ha: ---
Dagens längtan: Min äldsta son
Dagens tanke: Skapa ditt eget och gör inte allt som andra gör!
Dagens middag: Blev pizza idag igen, inte bra så nu får det bli bra mat en tid framåt.
Dagens tråkigaste: Varför kan man inte ha egna ideer utan måste göra lika som andra?
Dagens personer: Mina barn & mina vänner
Dagens irritation: ---
Dagens låt: Flera
Dagens glädje: Att ha varit ute mycket i det fina vädret :)
Dagens inspiration: Kurserna
**
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dagens humör: Underbart skönt, tills lilleror ringde o berättade Dagens borde: Packa upp min resväska Dagens frisyr: Fläta Dagens klädsel: Jeans o top Dagens väder: soligt på daen men sen kom regnet Dagens planer: bara va Dagens materiella, vill ha: sömn Dagens längtan: Min son Dagens tanke: Barcelona var helt underbart ställe Dagens middag: Tonfisk rissotto Dagens tråkigaste: Att pappa hamnade på sjukhus Dagens personer: Familjen Dagens irritation: Pappas hjärta Dagens låt: Bob Dylan o Lauren Hill Dagens glädje: Min farmor Dagens inspiration: Min busiga son