orkanen Gustav hotar
den närmär sig New Orleans. Min känsla är den kommer drabba även 2 närliggande städer/stater o förorsaka ofattbar förödelse där .Mycker mer en man förväntat sig Vad tror ni ?

Ja den orkanen är ju den största i historien läste jag så det kommer självklart att orsaka massor av förödelser. Tänker på alla dom som inte har evekuerat och vad dom kan drabbas av, det är fruktansvärt!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Att bara sitta här i skyddet o bara se allt.
Man kan tom se det live at;www.nola.com/bridgecam/index.ssf
Man såg inte mycket.. vilket skitväder…
Jag känner starka vibrationer från andevärlden, som tyder på att det kommer fler orkaner av varierande svårighetsgrad.
Det överensstämmer med det faktum att det är orkansäsong denna tid, varje år, i aktuellt område.
Gunnel57: Jag vill inte vara elak.. Så ta det inte som dumt men är det inte lättare att följa nyheterna om just det än andevärlden???
#6 Andevärlden brukar ge mig föraningar om kommande katastrofer. Det är vad jag nu fått.
Nu räcker det inte med att hålla i hatten.
det har väl med den globala uppvärmningen att göra samtidigt. Klimatet ändrar sig som det alltid gjort. jordaxelns läge som ändrar sig , påverkar bla.
Fäljer oxå hellre nyheterna utan att vara elak.
kramisar Egge

Pratade med min syster som bor i Florida i går, och de vara lättade att den förra orkanen gick förbi, och denna kommer inte in över Florida, men en ny är på gång som heter Hanna och väntas komma in till fredagskvällen. Men de tror inte att den blir lika krafig som Gustav.
Det är alltid massor med orkaner den här tiden på året i den här delen av världen så man behöver inte var synsk för att förutsäga detta!

Här är en bra länk om man vill ha koll på "Gustav":
http://www.weatherstreet.com/hurricane/2008/Gustav.htm
Just nu är "Gustav" nedklassad till en kategori 2 Orkan. Men det kan ju förändras tills i morgon förstås……