Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 578 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 1 september

Nu är september här med den fina hösten, men vad kallt vi har idag! Här visar temperaturen bara + 2 grader just nu! Huuuu det blir att ta fram täckjacka och vantar nu till Robin när han ska cykla till skolan. Annars har vi dimma här nu på morgonen men hoppas att solen kikar fram sen. Idag ska jag jobba några timmar på f.m och sen ska ut och cykla som vanligt :)

Önskar er alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ina123
0

Godmorgon, här är lite grått och mulet men iaf 10 grader, hoppas också på sol senare idag. Önskar er en fin måndag alla :)

maiya
0

Godmorgon,här är det en gråmulen morgon.termometern visar på 12grader.Önskar er alla en fin måndag.

Cristine
0

God Morgon! Efter en hemsk natt var det skönt att vakna upp och se solstålarna leta sej fram. Himmlen är alldeles blå och luften klar. Önskar er en härlig höstdag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Clary
0

God morgon, grått och bara 1 grad varmt! Trodde inte det var sant, det är vekligen höstlikt idag men det får bli en promenad med grannens hund så jag får upp värmen sen en stund framför datorn.

Ha en härlig dag.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

NancyAlke
0

Godmorgon! Min nya hemstad Mariestad bjuder på lite gråmulet men hopp om uppsprickande. Det är ju ändå inte så farligt, då det är så mycket varmare här än i Östersund…  I dag ska jag jobba några timmar och sedan gå iväg och ta emot flyttlasset. Just nu sitter jag alltså på jobbet en halvtimme för tidigt, bara för att titta till er här inne Flört

[Chakra]
0

Godmorgon alla vänner och alla som jag inte känner!

Hos mig är himlen grå och det är 14 grader och jag måste ta det lugnt idag med.

Önskar alla en fin dag med positiva tankar!

MariaJ
0

Godmorgon EJ.. Vaaaaa ??? har ni så kallt. Vi har  ca: 17 Grader nu, så min grabb ville inte ha varken tjock tröja eller munkjacka på.. Visst är det ändå härligt med hösten. Jag tycker att det är så vackert i skogen, och luften är underbar. Kramar till er !!

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

#7 Ja här är det kallt idag, nu är det 3,7 så liiiite varmare har det blivit :) Dags idag att plocka fram dom lite varmare kläderna.

Elisabeth 

sweethoney
0

God Morgon! Här är det grått och 13 grader….

Och hej Nancy!! *vinkar* du är ju i mina krokar nu, det är inte så långt från "Marsta" till Falköping Skrattande

Amor vincit omnia

Marina2
0

Hej på er! Här är soligt och ca 20 grader varmt! Ha det gott alla!

Britt-Marie
0

God Förmiddag skriver jag!

Här i Kopparberg är det mulet för tillfället och +14 grader. Hoppas på sol igen. Höga fina höstdagar då det är högt i tak, de älskar jag..

Elisabeth-J
0

Nu har vi 10 grader och solsken Glad

Elisabeth 

Erika-A
0

God förmiddag från ett härligt och soligt Borås. Det blir nog en ganska varm höstdag idag. Glad