Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 721 ggr
Elisabeth-J
0

Aloe vera

Här kan ni läsa om allt som superväxten Aloe vera är bra för:

Expressen

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Håller med om att Aloe vera är bra.. Har provat många olika produkter med Aloe Vera i.. Men det kanske inte hjälper på allt och alla?

Bybo
0

Hm…har en salva som ska vara kanon. Vet en dan som inte trodde på deta, men teatade iaf att snörja in sitt aniskte i typ 6 mån. Hon smörjde bara in sitt halva ansikte, och hon hade knappt några rynkor på/under sitt öga där hon hade smörjt sig…

Men tror ni att jag smörjer mig med detta, neeee…det gör4 ajg inte och fråga mog inte varför..ja, det jostar ju lite extra, så det  är nog därgör jag ratar detta…

[Hellas]
0

Jag har egna äkta Alovera plantor som jag använder till lite allt möjligt då det behövs, oftast blir det till sår, brännmärken, klåda skoskav osv.

Elisabeth-J
0

#3 Det har jag också och tycker att den är kanonbra till sånt Glad

Elisabeth 

[Chakra]
0

Aloe Vera är bra, och jag hade en riktig planta som jag vann på en kurs en gång, men nu är den borta tyvärr!

Ska skaffa en ny! Tycker den är fin att se på också!

Tatsu
0

Jag tillhör de få som inte tål Aloe Vera, fick utslag som blev sår av salvan och jag drack juice som jag inte heller tålde.
Det enda som jag kan använda är ett cerat mot munsår och torra läppar.
Väldigt synd för Aloe Vera är bra mot så mycket.

Elisabeth-J
0

#6 Vad tråkigt att du är allergisk mot den, men det finns kanske annat som är lika bra istället :)

Kram

Elisabeth