Dagens 31/8
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dagens humör: glad**
Dagens borde: vet ej
Dagens frisyr: som vanligt
Dagens klädsel: myssbyxor t-chirt
Dagens väder: molnigt
Dagens planer: passa hudar i veckan
Dagens materiella, vill ha: ny dattor
Dagens längtan: Jesicka
Dagens tanke: love
Dagens middag: vet ej
Dagens tråkigaste: personner som lurar andra
Dagens personer: Jesicka
Dagens irritation: min vän
Dagens låt: vet ej en
Dagens glädje: mycket
Dagens inspiration: ön**
Dagens humör: Glad Dagens borde: Inget alls Dagens frisyr: Hårband Dagens klädsel: Topp o Jeans Dagens väder: Solen försvann :-( Dagens planer: Har snart avklarats.. Dagens materiella, vill ha: Mer pengar som vanligt.. Dagens längtan: Att få komma igång med något.. Dagens tanke: Många Dagens middag: Kantareller med köttfärsröra o ris.. Dagens tråkigaste: Hmm.. Dagens personer: Vänner Dagens irritation: Inget Dagens låt: Curly Sue med Takida Dagens glädje: Den lilla utflykten på min racercykel *S* Dagens inspiration: Olika

Dagens humör: GladDagens borde: Fixa lite inför morgondagenDagens frisyr: UtsläpptDagens klädsel: Svarta jeans, blå tröjaDagens väder: SoligtDagens planer: Jobba med distanskursen ikvällDagens materiella, vill ha: Är redan beställt, väntar på att få hem detDagens längtan: Längar ner till mina vänner och kollegorDagens tanke:
Dagens middag: ugnstekt falukorv & potatismosDagens tråkigaste: Att jag har fått en förkylning men den går snart över med lite huskurer :)Dagens personer: Mina vännerDagens irritation: ---
Dagens låt: Har inte spelat nåt idag vilket är ovanligt här :)**
Dagens glädje:** Cykelturen i vackert väder och vacker natur :)Dagens inspiration: Övningarna här om en stund
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Dagens humör: Glad och förväntansfullDagens borde:---
Dagens frisyr: Känns bra**
Dagens klädsel:** Hemmamys**
Dagens väder:** Molnigt**
Dagens planer:** Inga vilda sådana - kursen snart**
Dagens materiella, vill ha:---
Dagens längtan:** Finns alltidDagens tanke: Du måste gå inom dig annars går du utan dig**
Dagens middag:** Korv och klyftpotatis**
Dagens tråkigaste:** Att jag inte har mjölk hemmaDagens personer: Dottern en liten stund**
Dagens irritation:---
Dagens låt:** "Perfekt" med Mats Westling på radion idag och jag gillade denDagens glädje: Att andevärlden flyttat in på riktigt**
Dagens inspiration:** Distanskursen
Dagens humör: Glad och nervös
Dagens borde: Slappna av
Dagens frisyr: Den vanliga
Dagens klädsel: Svarta träningsbyxor och randigt linne
Dagens väder: Soligt och varmt
Dagens planer: Öva kanalisering
Dagens materiella, vill ha: Nya tapeter
Dagens längtan: Efter något jag inte riktigt vet än
Dagens tanke: Jag vill bo ännu närmare naturen
Dagens middag: Lasagne
Dagens tråkigaste: -
Dagens personer: Min familj
Dagens irritation: -
Dagens låt: Star Wars theme song
Dagens glädje: Naturen och det vackra vädret
Dagens inspiration: Frihetskänslan jag fick ute :)

Dagens humör: Glad, fast att jag är förkyld Dagens borde: Damsugit, men det går fler tåg med den Dagens frisyr: Nöjd Dagens klädsel: Jeans och jumper Dagens väder: Har varit blandat Dagens planer: Det var det här med att vara med på Avläsningen i kväll Dagens materiella, vill ha:- Dagens längtan: Har varit med om dagens läntan att få vara med i den låsta tråden ikväll Dagens tanke: På att få vara med i kväll Dagens middag: Fläskfile som gjorts i lergryta Dagens tråkigaste:- Dagens personer: Tänkt mycket på mina grabbar Dagens irritation:- Dagens låt:- Dagens glädje: Att fått vara med i kväll på Avläsningen i den låsta tråden Dagens inspiration: Väntan på kvällen har varit stor