Starka ord i min dröm...
I natt drömde jag att jag kom in i ett rum fullt av kristaller, där satt en yngre man.Jag stod i dörren kunde inte gå in där utan bara njuta av allt lyster från dörren.
Mannen var vänd mot mig och sa till mig.:Du som är så intelligent,varför använder du inte det mera?
Sedan sa han: Jag vill inte tycka om dig för den jag vill att du ska vara.
Jag vill älska dig för den du är!
Jag hörde inte riktigt vad han sa först,men han upprepade sig 2 ggr till efter det.
Sedan vaknade jag och hörde de orden väldigt tydligt i mitt huvud.slängde mig på ett papper och skrev upp det.Känner så väl att de orden ska betyda mkt för mig.men jag kan inte komma på vad riktigt.
Är det jag som ska älska mig själv för den jag är lr är det ett budskap från någon annan??
För mig känns det som att budskapet kommer ifrån min inlåsta själ.som vill tala om för mig att älska mig själv till 100 % oavsett vad andra tycker och är.Att jag ska släppa alla roller och masker och bara vara i mitt sanna jag.
VAD TROR NI?
Ja, du….det låter som att du själv har kommit på det…för det brukar vara så att man själv känner bäst vad som budskapet var ämnat till….alltså dig själv…..
Verkligen ett kraftfullt meddelande, och tydligen väldigt betydelsefullt för att du skulle vakna upp och inse att du är unik för det finns bara en av dig…..
kram/Eija

Jag tycker att du ska lita på din egen känsla för den är det som är rätt för dig. Min tanke här är att det var din Guide som kom med budskapen till dig.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Så vackert! Du har själv svaret!
Var med om liknande för ett tag sen, och jag vaknade upp och vände på huvudet och sa "Va?" högt

Tack för era svar.Känner ju att jag vet vad det betyder för mig..men som vanligt så tvivlar jag ändå…typiskt mig
Jag vill ju verkligen följa det som kommer till mig i alla dess former.och jag bestämmer mig för det oxå när jag är själv, men kommer sedan på mig själv att göra och säja saker av bara farten av gammal vana.
Jag vill verkligen vara mig själv till 100 %,känner ju att det är då jag riktigt lever och mår bra.men har väl fortfarande lite rädsla kvar att inte duga och bli ensam och dumförklarad.från barndomen.
Därför säjer den här drömmen mig så mkt.