Godmorgon 31/8
Eller god förmiddag förresten :) Sov länge idag, jätteskönt! Här skiner solen idag så det blir en cykeltur om en stund, sen hoppas jag att Robin vill följa med en stund till skogen. Tänkte ta med lite fika och se om vi hittar något roligt eller något gott kanske :)
Önskar er alla en härlig söndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon Elisabeth och alla ni andra! Jag har redan gjort en biltur runt hela Åstön och folk sitter och lapar sol framför sina sommarstugor.. havet är fullt av båtar på väg ut på utflyckt och stranden är redan full av ungdommar som badar och stojar..alltså en riktig sommardag. Igår var det ljusens kväll så det var fullt av småljus och lycktor efter stränderna och vägarna ner. Sedan var det fyrverkeri för hela slanten. Önskar er en varm och solig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God för middag! Det låter härligt Elisabeth! Jag ska också ut i naturen med hunden.Efter det blir det en cykeltur för att hämta tidningen så att jag kan lägga mig i trädgården o läsa.Ha en härlig dag alla!
Kram Marina
Godmorgon!
Än så länge ser jag bara moln hos mig, och jag mår bäst av att hålla mig inomhus även idag eftersom ryggen är lite kaputt just nu!
Lyssnar på en intressant diskussion på TV!

God dag alla!Jag har varit ute o röjt lite i trädgården,planterat om lite blommor o slängt några,solen tittat fram här i dag!
Njut av dagen!
God middag!
Här småregnar det..
, var meningen att vi skulle ha åkt till Karlstad och titta på dragrace tävlingar…eller vad det nu heter
…men hur som helst så blev det tydligen inställt p g a regnet….
Så det blir en tur till yngsta sonen på em istället
, men då blir det åt andra hållet
Gomiddag! Här tittar solen fram mellan molnen till o från :-) Varmt är det oxå! Ska snart iväg på en cykeltur :-) Ha en bra dag alla!