Dagens 30/8
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
**
Dagens humör:** Glad, men har ryggvärk**
Dagens borde:** Absolut minsta möjliga**
Dagesn frisyr:** Det har jag ingen idag**
Dagens klädsel:** Dom allra mysigasteDagens väder: Sol och moln**
Dagens planer:** Dom gick i stöpet; skulle jobbat**
Dagens materiella, vill ha**:En förhöjd toasits
*Dagens längtan: En Iprén till
Dagens tanke:* Jag känner glädje och jag vill så mycké**
Dagens middag:** Kycklingrester och grönsaker**
Dagens tråkigaste:** Att cashewnötterna jag rostade blev lite väl brändaDagens personer: Sonen i telefonDagens irritaion: Att jag ansträngt min rygg förmodligen**
Dagens låt:** Byns enda blondin (Det kunde varit jag)Dagens glädje: Ett brev, och att det betyder mycket att dela med sigDagens inspiration: Distanskursens övningar var väldigt känslosamma idag, men vad det händer mycket…

Dagens humör: Ur slag, halvgrinig 
Dagens borde: Som vanligt - En massa
Dagens frisyr: Ostyrigt
Dagens klädsel: Hemmauniformen
Dagens väder: Växlar
Dagens planer: Vila & Sova
Dagens materiella, vill ha: Allt och inget
Dagens längtan: Att veckan går fort
Dagens tanke: Längtan
Dagens middag: Slottsstek
Dagens tråkigaste: Är sjuk, huvudvärk, yrsel, diffus sjukdomskänsla i kroppen……
Dagens personer: Familjen + nån mera
Dagens irritation: Huvudvärken
Dagens låt: --------
Dagens glädje: Hmm…hemligt
Dagens inspiration: samma där

Dagens humör: GladDagens borde: Fixa maten snartDagens frisyr: UtsläpptDagens klädsel: Jeans och tröjaDagens väder: SolskenDagens planer: Inget specielltDagens materiella, vill ha: --- Dagens längtan: Längtar efter att träffa mina vännerDagens tanke: Mina tankar finns idag för Anders och LisbethDagens middag: LasagneDagens tråkigaste: Att jag inte kunde närvara på bröllopetDagens personer: Anders och LisbethDagens irritation: --- Dagens låt: Flera på radionDagens glädje: Att bo vid vacker naturDagens inspiration: Som ovan, naturen inspirerar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
- Dagens humör: Perfekt
- Dagens borde: Strax laga mat
- Dagens frisyr: Som vanligt…utsläppt
- Dagens klädsel: standard…byxor och top
- Dagens väder: sol och moln, men regnfritt
- Dagens plander: Kanske till Kristinehamn och se på gocarttävlingar
- Dagens matr. vill ha: ----------
- Dagens längtan: Våren kom, kom, kom tillbaaaaka, så sommarn börjar om igen
- Dagens tanke: att man överhuvudtaget finns..
- Dagens middag: Makaronlådamix
- Dagens tråkigaste: det är väl kylan då…
- Dagens personer: min gubbe, semestern fortgår än
- Dagens irritation: -----------
- Dagens låt: Lyssna faktiskt på Bonny M idag
- Dagens glädje: allt är väl bra förutom kylan
- Dagens inspiration: inget som jag kan komma på…
Dagens humör: Både Glad och Irriterad! Dagens borde: Inget Dagens frisyr: Kort o långt Dagens klädsel: Snyggt Dagens väder: Sol Dagens planer: Har redan gjort min plan för dagen Dagens materiella, vill ha: Mer pengar Dagens längtan: Kärlek Dagens tanke: Hmm.. Dagens middag: Den godaste på Harrys Dagens tråkigaste: Inget Dagens personer: De som bryr sig om mig Dagens irritation: Ja just det! Dagens låt: Många! Dagens glädje: Hela dagen idag Dagens inspiration: Stan

Dagens humör: Så där, har blivit jätteförkyld Dagens borde: Finns inte på kartan nu Dagens frisyr: Ja, någon i alla fall Dagens klädsel: Jeans och jumper Dagens väder: Blandat Dagens planer: -- Dagens materiella, vill ha: Inget matriellt alls, vill bara få må bra Dagens längtan: Att förkylningen försvinner lika fort som den kom Dagens tanke: Det går över och kommer bättre dagar Dagens middag: Pannbiff som sambon lagat Dagens tråkigaste: Datorn krånglar och så förkylningen Dagens personer: alla mina nära runt mig här och på andra sidan Dagens irritation: Data krångel Dagens låt: Har inte lyssnat Dagens glädje: Att det gick bra att äta pannbiff Dagens inspiration:--
Dagens humör: bra Dagens borde: en hel del Dagens frisyr: rufsig Dagens klädsel: jeans och vitt linne Dagens väder: soligt Dagens planer: äta gott Dagens materiella, vill ha: det där köket man fantiserar om Dagens längtan:barnen Dagens tanke: var nöjd med allt som livet ger Dagens middag: grillat Dagens tråkigaste: städa Dagens personer: mannen min Dagens irritation: lätt spänningshuvudvärk Dagens låt: Dagens glädje: mannen barnen solen Dagens inspiration:
Var rädda om varandra