Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: böckerfilmtips
Läst 489 ggr
Playja
0

Out on a limb!

Trisha har redan skrivit en tråd om denna filmen  men jag hittar den inte.. sök funktionen funkar ej för mig! Jag såg den när den kom ut på 80-talet…men satte inte värde på den då. Men … oj oj oj.. vad jag uppskatta den filmen NU!! Såg den 2 ggr igår. Minns att Shirley MacLaine fick mycket "skit" när hennes bok kom ut. Nu tror jag den är mer i tiden! Se den om ni har möjlighet! En riktig höjdar rulle…enligt mitt tycke! Glad Var länge sen jag blev så berörd av en  film för den är så nära det jag tror på utan att "flumma iväg" för mycket!

felixifokus
0
Playja
0

Tack så jätte mycket!!  Glad #1 Men det var inte den tråden jag menade. Det var en annan där filmen redan var sedd av T.

Trisha
0

Kan bara hålla med Playja!! Trollbunden…. wow! Den ska UT nu, nu är tiden rätt. Vilket mod den kvinnan har, Shirley…

Mer sånt!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Vibeka
0

En fantastisk film som jag har njutit av många gånger!! första gången jag såg den var i 20 års åldern och jag minns att jag kände och sa ÄNTLIGEN det är juh så här jag lever,tänker. Ja hon var mycket modig då för hon fick säkerligen mycket skit för att hon gjorde den filmen, men härligt för oss alla att få ta del av den Skrattande

Man saknar verkligen andliga filmer överlag har ni tips så kom gärna med dem!!! Flört då menar jag inte "skräckisar" för sånna ser jag inte.

Ljus Carina

Vibeka
0

Hittade denna länk där man kan köpa filmen som VHS Skrattande

Håll till godo!

http://www.amazon.com/o/ASIN/630431213X/103-0583299-3036607?SubscriptionId=09FVDRT8TEJ64C2A7Y02